pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

„Wina” Kościoła

10 Komentarzy

Na codzień nie uzywam slowa wina ale  naprawde nie mogę słuchać ludzi którzy mają się za wierzących ale gdy pada słowo ze jesteś innego wyznania to już zanika chęć rozmowy lub starają Cię przekabacic na „jedyną” prawdę która jest w ich posiadaniu.
To o co toczą bój prawie wszystkie religie to NAZEWNICTWO !!! Nie chodzi o miłość i czynienie dobra tylko o to żeby Twój Bóg nazywał się tak jak mój….
To jest gorsze od najbardziej zagorzałego  kapitalizmu bo tam nikt nie stoi pod szyldem głoszenia Miłości i czynienia dobra. Nie ma zakłamania.
Niebo to nie miejsce tylko stan umysłu i serca. Gdy zaczniesz patrzeć na odmienność innych z miłością a nie grożąc paragrafami i piekłem wtedy Niebo będzie na ziemi.
Nic więcej nie potrzeba. Jezus głosił miłość a nie zasady…pamiętajmy o tym.

image

10 thoughts on “„Wina” Kościoła

  1. Pięknie napisane krótko a stanowczo !

  2. Zgadzam się z Twoimi słowami 🙂

  3. Nie lubię nadgorliwych wierzących. Miałam koleżankę-protestantkę, która chciała mnie „nawrócić”, bo mam inne poglądy od niej. W kościele nie byłam od rocznicy komunii, bierzmowania też nie mam i jestem szczęśliwa. Nie potrzebuję wymyślonego przyjaciela czy księdza z batem, który każe mi postępować według Biblii.

    • Tak naprawdę Biblia jest szalenie ciekawa tylko cały ten system przerobił to na swoje potrzeby i tak się dzieje. Ja oddzielam Kościół od Boga i kocham Boga strasznie a kościół niekoniecznie…

      • Wiem, czytałam na potrzeby żywych dyskusji w klasach etyki. Co do systemu i wygodnictwa KK, to wiele ksiąg nie zostało dopuszczonych do kanonu, bo prezentowały liberalne poglądy, np. prawa kobiet, ale to chyba wiesz. Polecam przeczytać Biblię Szatana. Nie, że jestem satanistką, ale jest to bardzo ciekawa lektura i nie zdziwiłabym się, gdyby ta Biblia Szatana była złożona z tych ksiąg nie dopuszczonych do kanonu.

      • Może kiedyś z ciekawości się zapoznam z ta książka, może tylko noroslo wobec niej mnóstwo nieporozumień. Ja czytałam Rozmowy z Bogiem i Kurs Cudów fragmentami i mogę wyrazić moją rekomendację.

      • Pierwszy słyszę, szczerze mówiąc, ale skorzystam 🙂

Skomentuj

