pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

„Ja zawsze mam pecha”-najgorsze przekleństwo !!!

Dodaj komentarz

Kiedy słyszę ten tekst nie potrafię zrozumieć jak ludzie robią to sobie, dla mnie to tak jakby wziąć nóż i się ciąć ! Nawet bardziej bo tu rana się zagoi a powtarzanie o pechu przyciągnie więcej pecha i będzie błędne koło. 
Jak w ogóle można oczekiwać szczęścia gdy się wciąż gloryfikuje pecha ?! Są ludzie którzy się z tym pechem obnosza jak z trofeum, pecha traktują jak opis  charakteru, jako część siebie a potem  mają pretensje do Boga, do świata i się uzalaja nad sobą. 
Myślą że na jakiej niby zasadzie jest „rozdawane” szczęście i powodzenie ? Myślą że jak będą długo biadolić to Bóg zobaczy swoją pomyłkę i niedopatrzenie ?
Przecież to zupełnie nie tak.
Szczęście idzie do tych którzy wierzą że mogą być szczęśliwi,  pieniądze idą do tych którzy wierzą że mogą być bogaci i „czują” to w sercu. Do takich też przychodzą pomysły które te pieniądze pozwolą im zarobić.
Kiedyś uważałam siebie za pechowca stulecia aż wpadła mi w ręce książka ” Kod szczęścia” i zaczęłam wmawiać sobie moje niesamowite szczęście. Najpierw brzmiało to jak oszukiwanie siebie ale zaczęło działać !!! Im bardziej wierzyłam tym bardziej moje szczęście się zwiększalo. Kiedy wracałam do dawnych przekonań,  dawny pech powracał. 
Ktoś pewnie zapyta: czy to możliwe że jest to tak łatwe ? A ja odpowiem czy naprawdę kontrolowanie własnych słów i myśli jest takie łatwe ? Jeśli tak, to czemu tego nie robisz ? Przecież nikt mi nie powie że myślenie o pechu i każdej możliwej komplikacji planów jest przyjemne. Nie piszcie mi że trzeba mieć  realistyczne oczekiwania bo odpowiem Wam że ja wolę być szczęśliwą marzycielka i doświadczać Magii na codzień. Po co  zakładać negatywny obrót spraw i mieć satysfakcję z trafionych przewidywań zamiast być zwyczajnie szczęśliwym? Nie rozumiem. Wolę BYĆ szczęśliwą a nie jedynie BYWAĆ. Oto jest różnica.
  Dlatego powtarzaj wraz ze mną o tym jak bardzo jesteś szczęśliwym człowiekiem,  jak wszystko Ci się układa, powtarzaj że większego szczęściarza od Was nie ma.  Co masz do stracenia ?
Swojego pecha :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

image

Skomentuj

