pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wyśmiej swoje problemy

2 komentarze

Zachowaj się RAZ niezgodnie ze społeczną umową. Każdy się martwi problemami,  zadrecza i analizuje ( a to tylko pogarsza sytuację). A można raz przełamać schemat i zachować się niestandardowo. 
A co Ci szkodzi ? Wysmiej problemy.
Zachowuj się jakby nie było żadnej sprawy.  Radośnie i beztrosko.
Sprawdziłam na sobie. Problem który wydawałoby się bardzo trudny, sam się rozwiązał, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Ironia i śmiech sprawił że mój problem stracił na ważności i zrobił się maleńki a radocha wielka.
To sprawiło że całe wielkie zamieszanie stało się maleńkie jak główka szpilki. 
Dlatego nie ważne jaki jest Twój problem, czy dotyczy zdrowia, pieniędzy czy relacji, zobacz siebie jako Giganta a problem jako ziarenko maku i śmiej się. Ubaw się po pachy że takie ziarnko myśli że ma jakąś moc nad Tobą…
P.S. Pamiętaj też że gdy jesteś radosny, przyciągasz radosne wydarzenia, a gdy smutny te negatywne.

image

2 thoughts on “Wyśmiej swoje problemy

  1. Ha ha ha jejku jakie to proste a ja przez tyle lat sie przejmowałem 😀

  2. Tylko od nas zależy nasze życie. Od nas zależy czy będziemy je sobie utrudniali zamartwianiem się, czy ułatwiali radością i miłością. Ja wybieram to drugie 😀 To jest takie proste, a tak ciężko do tego dojść. Wiele lat zajęło mi zrozumienie tego, ale za to teraz lecę z wiatrem 😀

Skomentuj

