pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Moje drugie imię to Odwaga

5 Komentarzy

To cecha która mogę o sobie powiedzieć i długo na to pracowałam. Wiele moich modlitw dotyczyło właśnie pragnienia bycia odważnym. Dlaczego właśnie odwaga ?
Ponieważ przez brak odwagi wiele lat byłam nieszczęśliwa.  Poza tym jak ktoś mądry powiedział: „Odwaga jest najważniejsza z cnót”. Marzyłam o tym by taka być i dziś czytając jeden z komentarzy do mojego bloga ( za który bardzo dziękuję) że nastał ten moment że mogę tak o sobie powiedzieć. 
Nastał czas że marzenie się spełniło. 
Jestem juz całkowicie niezależna od opinii społeczeństwa, rodziny i znajomych jeśli sprawa dotyczy moich marzeń, pragnień SERCA i moich celów.  Świadczy o tym moje nieudane małżeństwo,  na złość rodzinie. Z perspektywy lat wiem że był to błąd i ten wybór ma wiele minusów jednakże ratuje mnie tylko jeden plus: okazałam odwagę ! Zrobiłam tak jak czułam w tamtym czasie.  Żyłam zgodnie ze swoją ówczesna świadomością ( z której teraz się śmieję do upadłego). Gdy kochałam to na maxa, nie brałam jeńców ! Śmieszne czasy: gdybym miała tamte lata i ten rozum a raczej obecne serce i świadomość….
W każdym razie dzięki wielu doświadczeniom udało mi się rozwinąć tę piękną cechę. 
Mój rozwój przebiegał może wolno ale w obranym wcześniej kierunku. 
Teraz żyje dla siebie i wybieram co dla mnie dobre. Myślę samodzielnie a to moim zdaniem największa odwaga. 
MYŚLENIE SAMODZIELNE TO NAJWIĘKSZA ODWAGA. 
Znam dziś juz swoje wartości i według nich żyję.  I do tego potrzebna jest odwaga.  Do niedawna byłam „duszą towarzystwa” i bywałam wszędzie,  teraz rozwój wewnętrzny i zewnętrzny jest priorytetem.  Ale weź to wyjaśnij znajomym…że nie przyjdę bo robie jakąś analizę celów, bo siedzę na siłowni lub co kiedyś było niemożliwe….bo jestem zmęczona…
Dało się :mrgreen: ale do tego potrzebna była odwaga.  By zmienić siebie potrzebna jest odwaga bo często nie walczysz tylko z sobą ale i z całym światem.  Bez odwagi nie dasz rady. Na początku drogi nie wiedziałam jeszcze ile razy odwaga otworzy mi drzwi do wymarzonego życia. Ile razy trzeba było powiedzieć NIE żeby robić to co jest moim celem ? To już tylko ja i Bóg wiemy.  Czy było warto ?
Tak ! Bo żyję w stanie permanentnego szczęścia. A ludzie latami to tego dążą z różnym skutkiem.  To moje największe życiowe osiągnięcie.  Robię to na co mam ochotę bo jestem wolna, szczęśliwa i ODWAZNA.

image

P.S. Obraz namalowany przez moją mamę 🙂

5 thoughts on “Moje drugie imię to Odwaga

  1. Wolna kobieto twoja mama ma ogromny talent!
    Wspaniale wyrażono zapach kwiatów

Skomentuj

