pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Kogo dotyka krytyka ?

9 Komentarzy

Zacznę od tego ze przecietniakow się nie krytykuje zbyt często, bo niby po co ? Nie robią nic innowacyjnego tylko chodzą do pracy, jedzą i korzystają z toalety. Ewentualnie w ramach „wyższej”kultury włączają TV lub neta. Co tu krytykować ? Cichą desperacje w której żyją ?
Krytykuje się tych co wychodzą przed szereg, chcą się wyróżnić,  nie godzą się na przeciętność i tłumaczenia :”bo takie już jest życie…”. Są to ludzie barwni,  wielowymiarowi o ambicjach przekraczających stojący na stole obiad NA CZAS. A przecietniacy takich nienawidzą.  Za co ?
Za to że pokazują że można żyć inaczej, że można chcieć czegoś więcej i to dostać. Udowadniają że wymówki o braku czasu i znajomości to tylko…wymówki. 
Dlatego tak masa nieznosi bogatych – oni to złodzieje od razu, szczupłych i zgrabnych- ci to powierzchowni i puści i bez zasad, piękni -to od razu głupi bo przecież nie można być mądrym i pięknym…
I takie to właśnie myślenie. Gdy tylko się czymś wyróżniasz: wyglądem,  poglądami,  pochodzeniem, stanem majątkowym zaczynasz być na czarnej liście ludzi którym praca nad sobą lub inność jest nie na rękę.  Ludzie widząc Twoje ciekawe, pełne pasji i radości życie zaczynają dostrzegać pustkę własnego życia i prawda w oczy kole… a że najlepszą obrona jest atak to już wiesz skąd ta krytyka. Ze strachu. Ich strachu. Nie Twojego. 
Dlatego gdy realizujesz swoją pasję i robisz to co kochasz, traktuj krytykę jak motywację.  Może dzięki Twojej misji nawrocisz kogoś na celowe życie z pasją ?
Warto spróbować. 
Moja pasją jest rozwój wewnętrzny i siłownia.  A jaka jest Twoja pasja ???

image

9 thoughts on “Kogo dotyka krytyka ?

  1. Moją pasja jest dążenie do… no właśnie czy to można nazwać pasją ?
    A tak swoją droga świetną masz figurę i ogólnie atrakcyjny wizerunek

  2. Ja to jestem jak to kiedys ktoś powiedział „buntownikiem z wyboru”.
    Against the World.
    Niepodoba mi sie ten swiat.

  3. Odkąd pamiętam, w chwilach słabości i zwątpienia powtarzam sobie – miej wyjebane i rób swoje.
    Skoro to „moje” mnie uszczęśliwia, cały świat może mnie cmoknąć ❤
    Ludzie są leniwi, zazdrośni, zawistni – szkoda czasu i energii, żeby się tym zajmować i przekonywać, że czarne jest czarne.
    PS. Tatuaż ❤

    • Dziękuję 😊 ja nie tak dawno zrozumiałam ze mogę realizować albo swoje cele albo cudze. I po latach realizowania cudzych, zrozumiałam ze to zła droga i teraz żyje po swojemu 😀

  4. O tak ludzie są zawistni. Czasem za sam wygląd, czasem za projekt, który dobrze wykonaliśmy. Pełno takich ludzi w okół nas. A z wiekiem mam wrażenie że jest ich coraz więcej. Od paru lat jeśli zawiść przemienia się w krytykę otwartą uwielbiam się nią bawić….i faktycznie staje się ona siłą napędowa na dalsze działania.

  5. Fajny wpis z humorem i nutką ironii, ale trzeba przyznać,że prawdziwy. Trzeba płacić cenę za bycie sobą.
    PS: Ładnie wyglądasz na tym zdjęciu. 😉

Skomentuj

