pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Życie jest piękne !

2 komentarze

To będzie banalny wpis ale i tak chce to zrobić. Odkrywam piękno życia i często aż chce się skakać z radości gdy wracam z siłowni, taka umeczona ale pełna satysfakcji. Widzę już gwiazdy nade mną lub czasem chmury (rzadko tak bywa) i każdy oddech daje radość.  Myślę o tym co dzieje się TERAZ. Wyszłam z pułapki wspomnień i minionych błędów. Nie żyje tez tym co będzie jutro, co nie znaczy że nie planuję.  Łapię piękno chwili która JEST. I odkrywam że życie w TERAZ jest piękne.  Nie potrzeba do tego zakupów,  które dają radość na krótko,  nie potrzeba być w związku.  Jest pięknie bez powodu. 
Sam oddech uszczesliwia.
Kiedyś nie zwracalam uwagi na ptaki i piękno przyrody a teraz gdy żyje w boskim TERAZ cieszy mnie świeżo zakwitly kwiatek i zdzblo trawy.
Cieszy mnie kropla potu spływająca po twarzy podczas ćwiczeń na mojej ukochanej siłowni.  Pamiętam że dawniej kochałam wysiłek tak długo,  jak długo nie wiązało się to z potem.  Jedna kropla i miałam dość.  Teraz skupiam się na doznaniach ciała,  kontroluje oddech i korzystam z piękna każdej chwili.  Tym pięknem jest również mokrusienka od potu koszulka. Magia mnie otacza i żyje w ciągłym TERAZ. Zauważyłam wzrost cierpliwości i wewnętrznego spokoju. A kluczem do tego jest obserwacja ciała i jego potrzeb a także zwrócenie uwagi na to jak bardzo oddech jest pomocny w utrzymaniu świadomości TERAZ. Przecież oddychać można tylko w teraz.
Wdychaj piękną teraźniejszość i przyszłość a wydychaj przeszłość.
Żyje by być szczęśliwą 💖
image

2 thoughts on “Życie jest piękne !

  1. Piękny post! Też zachwycam się tym głębokim oddechem! To jest wspaniałe kiedy cieszy nas tyle rzeczy dookoła 🙂 Mam nadzieję, że ta moc działania pomoże zachwycić się życiem jeszcze wielu osobom w naszym otoczeniu.

Skomentuj

