pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Robie tylko to na co mam ochotę

Dodaj komentarz

To nowe motto i postanowienie w jednym. Żałuję że tak późno na nie wpadłam. 
Starając się zaspokoić pragnienia rodziny i znajomych nigdy mi się to tak naprawdę nie udało.  Zawsze ktoś chciał czegoś więcej: więcej czasu, uwagi, zainteresowania…lista jest długa. 
Nie muszę dodawać że ja też nie byłam szczęśliwa. Bo jak spełniać swoje marzenia kiedy jest wokół 100 głosów które mówią jak żyć,  co robić a czego mi nie wolno bo…przestanę być dobrą córka,  koleżanką, dziewczyną.  Przestanę być dobrym człowiekiem.
Całe szczęście coś mi się zmieniło w sercu,  nie od razu ale w wyniku procesu. Teraz będę żyć i robić tylko to na co mam ochotę.  Koniec i kropka. Nie ma odstępstwa od tej zasady. Jeśli uważasz że to egoistyczne to Twoja sprawa. Ja będę żyć po swojemu, realizując swoje cele i plany. Czy przestanę pomagać ludziom ?
Oczywiście że nie. Tylko zawsze postawie swoje cele nad zachciankami innych.
Gdy ktoś będzie potrzebował pomocy pomogę ale wszystko musi mieć swoje priorytety. Tak żyję od niedawna i jestem z siebie dumna i co najważniejsze SZCZĘŚLIWA. 

image

Skomentuj

