pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zabiłam człowieka…

2 Komentarze

…i wyszłam na wolność.  Czuje się doskonale. Rozgniewana nadal ale wolna i szczęśliwa. 
Kim jest ofiara? 
To część mnie samej, ta część która robiła z siebie frajera i starała się zaspokoić potrzeby wszystkich dookoła.  Już jej nie ma. A ja uśmiechnięta stoję na jej grobie i nadal uklepuje ziemię łopata.  Teraz właśnie zamawiam nagrobek.  Żeby wszyscy widzieli. Kto zmarł i dlaczego. 
Ona powinna umrzeć juz dawno, a ja powinnam ją zabić wiele lat temu. Bo tylko ja mogłam to zrobić. 
Tyle lat odrzucania swoich potrzeb, by realizować cudze. Tyle lat poświęceń by każdy był zadowolony…
Gdy patrzę w lustro widzę jakby swoją zagubiona sprzed lat siostrę bliźniacze.
Porzucone dziecko, zabrane z przytulku. 
I teraz właśnie mam zamiar być swoim własnym dzieckiem. O które będę się troszczyć,  dbać, pokazywać piękny świat. 
Tak jak dla matki najważniejsze jest jej dziecko i jest gotowa wskoczyć w ogień by je ratować, tak samo będzie w tym przypadku.
Złożyłam uroczyście przysięgę w której solennie sobie obiecuje stawiać swoje potrzeby na pierwszym miejscu.
Po raz pierwszy w życiu.  Czy to egoizm ?
Nie. Tak powinno być od zawsze.  Tak robią, mądrzy ludzie szanujący siebie, swój czas i swoje cele.
Teraz co prawda trawi mnie „święty gniew” gdy pomyślę na co pozwalałam,  to nie gniew wobec ludzi tylko raczej,  gniew z powodu straconych lat. Ale te lata na nagrobku wyryte będą przypomnieniem jak żyć nie należy i podczas wizyt na tym cmentarzu przeszłości, będę pamiętać.

2 thoughts on “Zabiłam człowieka…

  1. Nigdy to, co przeżyłaś nie będzie stracone, bo nauczyło Cię to czegoś. Najważniejsze to szukać plusów w minutach.

Skomentuj

