pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Inteligentni ludzie się nie nudzą

Dodaj komentarz

Po tym tekście niektórzy mnie ukamienują ale ja się tam nie boję ! Notka ta nie jest po to by komuś dopiec ani pokazać jaka to ja mądra jestem, jak zwykle bardzo autobiograficzna.

Ok po przydługim wstępie do rzeczy. Pamiętam ten dzień, jakby to było wczoraj: byłam małą dziewczynką i była brzydka pogoda, zaczęłam marudzić mojej mamie jak nudno jest i wtedy podły te słowa które pamiętam po dziś dzień:

INTELIGENTNI LUDZIE SIĘ NIE NUDZĄ.

Nie chciałam w oczach mamy wyjść na głupka mimo iż miałam jakieś 5 lat. Utkwiły one na zawsze we mnie i cieszy mnie to bardzo bo od tamtego czasu ani jednego dnia się nie nudziłam.  Po prostu nie mam takich momentów. Tak planowałam dni i godziny że zawsze wypełniałam je rozrywką albo pracą albo jednym i drugim ale do nudny nie dopuściłam.

Szczerze mówiąc dla mnie doba zawsze jest za krótka, czytam o sposobach jak uzupełniać energię lub by zakrzywiać czas  by zdołać zrobić wszystko co sobie zaplanuję na dany dzień. To jest wyzwanie !

Niektórzy zarzucają mi brak spontaniczności bo na spotkanie ze mną trzeba się zapowiedzieć i umówić z dwudniowym wyprzedzeniem ale ja wierzcie mi dzięki temu nie mam żadnych problemów z organizacją czasu i wiem kiedy mam czas z przyjaciółmi a kiedy czas na pracę i kiedy czas dla siebie. W inteligentny sposób nigdy się nie nudzę 😉

W taki oto sposób jedno zdanie mamy zmieniło moje życie.

Skomentuj

