pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Kolejna lekcja z siłowni

3 komentarze

Przyznaję na siłowni jestem świeżakiem i prawie nic nie umiem poza cardio-taka prawda nie wstydzę się. Dodatkowo, co do mnie niepodobne, ilekroć wchodzę na siłownię ogarnia mnie taka nieśmiałość że słowa powiedzieć nie mogę, poruszam się tam jak szpieg z krainy dreszczowców….jeśli ktoś ze znajomych to czyta to myśli że to jakiś żart ale niestety nie.

Jednakże od dziś postanowiłam zwalczać mój strach i przy każdym pobycie na siłowni uczyć się jak się ćwiczy na jednym nowym urządzeniu. Korzystając z okazji że dziś było mniej ludzi i kameralna atmosfera chwyciłam za hantelek i ćwiczę !

Pompuję ostro, chociaż coraz cięższe się to ustrojstwo wydawało. Aż nagle podszedł do mnie chłopak, widać że stały bywalec, przychodzi tam z dziewczyną i ćwiczą razem (czy można mieć piękniejsze randki ?-nie sądzę) Ów chłopak powiedział z uśmiechem że źle to robię i nauczył jak się powinno to robić ale na początek zmienił wagę hantelka (z 7 na 3 kg ), czyli dobrze odczuwałam ciężar.

Jaki z tego morał ?

1) Lepiej zacząć realizować swoje marzenia nie do końca właściwie lub z brakiem wystarczającej wiedzy niż nie robić nic. Wszystkiego można nauczyć się w trakcie.

2) Kiedy bardzo czegoś się chce, zawsze znajdzie się jakaś bezinteresowna, pomocna dłoń.

3) Mężczyźni potrafią być bardzo uczynni i pomocni, bez żadnego interesu. Ten Chłopina z siłowni ma na tyle sexy dziewczynę że nie musi szukać nikogo na boku (to dla tych którzy snują teorię że podszedł żeby zagadać do mnie) a pomógł mi, chociaż nie musiał, mógł się zwyczajnie przyglądać bez żadnej reakcji. Od dziś bardziej wierzę w facetów 😉

3 thoughts on “Kolejna lekcja z siłowni

  1. ee tam, drugie dno musiało w tym być 😉 jaki mężczyzna jest pomocny BEZ POWODU 😛 w końcu to taka marnacja czasu i energii 😉

  2. Ja dałbym Ci takie po 10 kg na początek. Ma chłopina złe podejście.

Skomentuj

