pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Czego nie robić na siłowni

Dodaj komentarz

Jak zwykle oparty na własnych doświadczeniach tekst ku przestrodze, teraz się śmieję z tej przygody ale lekcję wyciągnęłam i zapamiętałam i przekazuję Wam. Ekspertem na siłowni nie jestem, jest tam pewnie cała lista zakazów i nakazów, pewnie tam dotrę za niedługo ale jedną rzecz zaobserwowałam i wiem na pewno żeby tego nie robić.

Miało to miejsce dość dawno, koleżanka wyciągnęła mnie pierwszy raz na siłownię (której teraz jestem fanką). Spakowałam to co powiedziała czyli ręcznik, sportowe ciuchy i wodę. Niby wszystko gra ale jednak nie. Woda była gazowana. Wcześniej były jeszcze zakupy  (czyli olimpijska dyscyplina kobiecego sportu gdzie im dłuższy czas i większy ubytek kasy tym wyższe miejsce na podium). Wspominam zakupy ponieważ miały one wpływ na stan w jakim była moja woda. Czyli wstrząśnięta, nie zmieszana.

Gdy tylko weszłam na bieżnie by się rozgrzać i przebiegłam parę metrów, odczułam niesamowite pragnienie i sięgnęłam po wodę. Jak można się domyślić wystrzeliła ona pod wpływem wstrząsów gazem i spowodowała że wszystko było mokre: koleżanka, bieżnia i ja (biała koszulka+woda= Miss Mokrego Podkoszulka) ale to nie koniec. Spojrzenia wszystkich naokoło też bym zniosła ale w momencie wybuchu a raczej parę sekund później, po tym jak stałam się totalnie mokra, spadłam z hukiem z tej bieżni….Czerwona na twarzy jak Ostatni Mohikanin podniosłam się rozglądając czy mojego upadku nie obserwował przypadkiem pracujący tam przystojny trener, w tym czasie moja kumpela mało nie umarła ze śmiechu 😉

Teraz gdy chodzę  sama na siłownię pamiętam o jednym: kupuję niegazowaną wodę do picia 😉

Skomentuj

