pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Co łatwe jest i nudne

1 komentarz

Niedawno do tego doszłam, to takie odkrycie na gorąco. Do tej pory goniłam za tym co przychodzi łatwo i bez wysiłku. Robić tak aby się nie narobić. Żyć po najniższej linii oporu. I jaki z tego wniosek wypłynął? 
To nie daje grama satysfakcji. Przez chwilę chodziłam dumna jak paw z tego jakiego to ja mam farta w życiu i że różne rzeczy same spadają mi pod nogi. Ale te manifestacje pewności siebie i brawury w zdobywaniu tego co chciałam nie dawały szczęścia. To było przelotne jak majowy deszczyk.
Kiedy coś przychodzi zbyt łatwo to nie przynosi satysfakcji. Staje się nudne, codzienne i niezauważalne.
Z tego co wiem, Panowie lubią zdobywać dziewczyny.  Dlaczego?  Bo to kosztuje wysiłek. Ludzie tak naprawdę chcą podejmować starania i wkładać pracę w osiąganie swoich celów. Dlaczego?  Bo wtedy to ma wartość. O tym mówią nauki Kabbalah i mniej więcej to oznacza „chleb wstydu”. Wysiłek włożony w osiąganie czegokolwiek nadaje wartość temu osiągnięciu. Dlatego postanowiłam robić rzeczy trudne. Ćwiczyć gdy ogarnia mnie lenistwo, trzymać się diety zwłaszcza gdy nachodzi mnie pokusa, uśmiechać się nawet gdy jest fatalnie, zachowywać pogodne usposobienie gdy staje w obliczu wyzwania. Zamilknac gdy mam ochotę komuś odpyskowac, postępować odwrotnie niż dotychczasowe nawyki mi nakazywaly.
Będę robić rzeczy trudne! 
image

One thought on “Co łatwe jest i nudne

  1. No tak każdy człowiek ma to coś w sobie, co mówi mu że lepiej łatwo, szybko i tanim kosztem.

Skomentuj

