pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Uczciwość nigdy Cię nie zrujnuje

Dodaj komentarz

To cytat Kate Hudson i popieram ją w zupełności. Nigdy nie było mi wstyd ani nigdy nie żałowałam sytuacji gdy byłam uczciwa i w pełni szczera. Są zaś, nie będę się wybielać, chwile w moim życiu gdy uczciwość gdzieś się zagubiła i żałuję po dziś dzień…

Jaki byłby to piękny świat bez głupich obietnic, kłamstw tylko po to by coś lub kogoś zdobyć. Uczciwość nieustannie starała mi się wpoić mama, przez całe życie to było jej motto przewodnie. Jednak dopiero teraz gdy dojrzałam i dostałam parę razy boleśnie po tyłku przez ludzką nieuczciwość widzę jakie jest to szalenie ważne.

Dopiero gdy zabraknie czegoś, zaczynamy to dostrzegać i doceniać wartość.

Dlatego namawiam Was do obiecywania tylko wtedy gdy możecie zrealizować to na 110%

Mówicie „Kocham Cię” tylko gdy to czujecie a nie gdy chcecie coś przez to zdobyć lub osiągnąć.

Prawcie komplementy gdy jest to szczere i gdy naprawdę coś Wam się podoba.

Nie planujcie niczego z drugą osobą gdy ta znajomość potrwa tylko parę dni lub godzin, bo już to czujecie.

Nie używajcie manipulacji ani poczucia winy by kogoś do czegoś skłonić.

Takie proste zasady a tyle zamieszania przez to że ludzie je łamią.

A w życiu chyba chodzi o to by oprócz zdobyczy różnych, można było sobie w lustrze w oczy spojrzeć, spać spokojnie ze świadomością że nikt przez taką niedojrzałość nie cierpiał.

Amen. IMG_20141227_130425[1]

Skomentuj

