pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Tajemnica szczęścia

Dodaj komentarz

Do niedawna za każdym razem gdy czytałam książkę w której było mówione o medytacji, książka leciała przez okno. Wydawało mi się że trzeba być chorym żeby siedzieć godzinami w jakiejś totalnie niewygodnej pozycji, być powykręcanym jak paragraf i mamrotać coś pod nosem. Dlatego kategorycznie odmawiałam jakiegokolwiek nawet zastanawiania się nad tym dziwactwem. Byłam na NIE !!!!

I właśnie wtedy znajomy właściciel księgarni zapytał czy czytam Osho ? Bo on wszystko przeczytał i widzi że to zmienia człowieka. Bardzo mnie to zaintrygowało więc kupiłam natychmiast to:

67930401041KS

I od pierwszych stron ogarnął mnie spokój i zaczęłam pojmować czym jest medytacja !

Zrozumiałam w jakim błędzie tkwiłam-przecież żeby medytować nie trzeba siedzieć w pozycji lotosu ! Można siedzieć, leżeć, tańczyć, biegać, stać w kolejce.

Nie ma jednej ustalonej formuły do powtarzania takiej jak OMMM. Można używać tego ale nie trzeba.

Osho nauczył mnie czym jest medytacja, wyjaśnił że to ma być zabawa, łączenie się z boskością, wyłączenie umysłu, po prostu bycie. Pokazał dziesiątki technik a nie tylko jedną i teraz medytacja jest moim życiem.

Czy uciekam w ten sposób ? Nie, absolutnie. Po raz pierwszy jestem właśnie tam gdzie powinnam. Tu i teraz.

IMG_20141211_235501[1]

Skomentuj

