pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Być sobą czy nie być?

Dodaj komentarz

Obecnie wszędzie przewija się koncepcja „Bądź sobą”, wszędzie pełno tego sloganu. Jesteśmy tym otoczeni wręcz, i jest do dość dobre założenie jeśli chodzi o na przykład nie udawanie że lubi się góry tylko po to by nowo poznany chłopak-alpinista-pasjonat zwrócił na Ciebie uwagę. Wtedy bądź sobą!  Powiedz że kochasz morze i wakacje bez morza się nie liczą. Nie ukrywaj swoich upodobań by zrobić na kimś wrażenie. Jeśli jesteś osobą charyzmatyczna, nie udawaj szarej myszki, którą nigdy nie byłeś.
Jednakże w idei „BĄDŹ SOBĄ” jest pewne ALE, bo jeśli jesteś idiotą lub posiadasz tak denerwujące cechy że nawet mucha nie wytrzymuje z Tobą w pokoju, to co wtedy???
Są niestety takie cechy których nie da rady polubić i nikt tego nie dokona.
Podać przykłady?
-upierdliwosc
-robie z siebie ofiary
-wieczne narzekanie
-przesadzony entuzjazm (patrz wpis wcześniejszy)
-przechwalanie się
– intryganctwo
To tylko taka zajawka, kilka cech które mnie doprowadzają do szału u znanych mi ludzi. Staram się dobrze takim ludziom życzyć i trzymać się możliwie najdalej od nich.
Oni nie powinni być sobą!!!  Tu potrzeba zmiany i to gruntownej.
Sama byłam kiedyś brzydka, gruba, robiłam z siebie ofiarę i zawsze widziałam tylko czarny scenariusz, pełna poczucia winy, zalekniona i pozbawiona pewności siebie. Tak było!  Każdy mój znajomy z dawnych lat to potwierdzi. I wtedy natknęłam się na książkę „Zamknij się, przestań narzekać i zacznij żyć” Larry’ego Vinget’a i zrozumiałam że pora się zmienić jeśli chcę osiągać inne rezultaty niż dotychczas i wzięłam się za robotę.
Przestałam być sobą czyli

ofiarą losu i wszystko się zmieniło.
Dlatego trzeba umieć oddzielić to co trzeba zmienić w sobie a co włożyć do worka pod nazwą „bycie sobą”.

image

Skomentuj

