pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

W obliczu nadchodzącej zmiany

Dodaj komentarz

Nie każdy ma takie szczęście że wie kiedy zmieni się coś w jego życiu, że jest przygotowany na coś co totalnie je odmieni, jak dotyk czarodziejskiej różdżki. Ja jako szczęściara tysiąclecia mam taki przywilej bo sama tą zmianę wywołałam i nie ma takiej godziny bym nie myślała o nadchodzącym wydarzeniu. Myślę że na moim miejscu każdy by myślał o tym tak intensywnie.

Jeszcze chyba o niczym nie rozmyślałam z takim entuzjazmem, z taką radością,z tak wielkim oczekiwaniem.

Zauważyłam że zawsze jak się dzielę jakimś planem, to nie udaje się go zrealizować, dlatego chociaż piszę tajemniczo to Was moich czytelników muszę jakoś przygotować na zmiany, które idą. Gdzieś się muszę wygadać, podzielić szczęściem, znaleźć ujście dla tej Energii która szaleje w środku, a ten blog to moje „podwórko” gdzie wszystko jest moje i tu mogę 😉

Nie zdradzę szczegółów bo nie byłoby niespodzianki ale powiem Wam że każda zmiana to proces. Nie wierzę w zmiany które dzieją się w jednej chwili. Zawsze zmiana to ciąg myśli, zmian w mózgu, sercu i duszy.

Dlatego też do nadchodzącego wydarzenia staram się przygotowywać codziennie, poświęcać temu myśli i uczucia by należycie to przeżyć. Chwilę a raczej parę godzin, które na zawsze odmienią mi życie.

Każdego dnia bliżej, każdej godziny szczęśliwiej …
image

Skomentuj

