pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Trochę kultury !

Dodaj komentarz

Znów tekst na kanwie otaczającej mnie rzeczywistości. Jak mnie czasem coś dotknie to pisanie jest jedynym sposobem w jaki potrafię radzić sobie z zaistniałą sytuacją (oprócz użycia miotacza ognia, co nie wchodzi w grę przez prawne obostrzenia)…

I dziś będzie o kulturze, prawdzie i szczerości. Przede wszystkim apeluję do moich czytelników i nie tylko -BĄDŹMY SZCZERZY wobec siebie ! Ludzie stosują takie gierki że aż mdłości dostaję….i po co ?

Przykładowo jeśli się umawiasz na spotkanie i wiesz że się nie wyrobisz czy nie lepiej użyć szczerości i kultury i poinformować osobę że NIESTETY COŚ STANĘŁO NA PRZESZKODZIE I NIE DAM RADY ? Zamiast chowania głowy w piasek i udawania że umowy nie było !

Sytuacji takich jest mnóstwo, książkę idzie napisać ale po co ? PO CO się tak zachowywać ? Coś obiecywać, umawiać się i robić z siebie durnia ? Przecież traci się wiarygodność w taki sposób.

Jeśli z jakiegoś powodu umowa lub obietnica wygasa czy nie lepiej kulturalnie i otwarcie to WYJAŚNIĆ. Nie tyle tłumaczyć się, nie tyle przepraszać co po ludzku wyjaśnić sprawę.

Jestem osobą transparentną co wiele osób zarzuca mi jako wadę ale ja sądzę inaczej. Jeśli coś mam do załatwienia trudną sprawę, staram się wykorzystać kulturę, która wpoiła mi mama wraz ze szczerością. której nauczyłam się sama i załatwić to humanitarnie.

Z godnością dla siebie i tej osoby. A że wiele osób nie jest w stanie stawić czoła mojej szczerości to niestety zauważam każdego dnia. Proszę więc niech kultura i szczerość będą podstawą w codziennych kontaktach międzyludzkich. Walczmy o lepszy świat.

P.S. Nie obiecuj czegoś, czego nie jesteś pewien-słowo zobowiązuje…

Skomentuj

