pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Miłość jest sensem życia

1 komentarz

Kiedyś, jeszcze nie tak dawno należalam do ligi krzyczacych „Fuck Love” ale dziś wiem jak bardzo się myliłam. Czemu tak mówiłam? 
Z samotności, z bólu i z pustki.
Teraz co prawda nie jestem w związku ale odkrywam że miłość jest paliwem które napędza machine świata i daje siły by wstać rano z łóżka i zmierzyć się w wyzwaniem jakim jest życie.
Gdy wspominam czasy gdy byłam zakochana z wzajemnością, widzę jak wiele Energii mi to dodawało.
Nie chodziłam tylko unosilam się na skrzydłach. Nie zna życia ktoś, kto takiego uczucia nie zaznał.
Dlatego teraz z osoby zwalczającej miłość i kwestionujacej jej znaczenie w życiu zmieniam się w człowieka który czeka na ten przywilej kochania i bycia kochanym. Czyż może być coś piękniejszego? 

image

One thought on “Miłość jest sensem życia

  1. wow. stoję z tymi co nie wierzą w miłość.
    http://naganegatywnie.wordpress.com/

Skomentuj

