pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Mama miała rację

Dodaj komentarz

Każde dziecko alergicznie wręcz unika przyznania racji rodzicom. Tym razem jednak chcę oddać hołd mądrości mojej mamy i honorowo przyznać jej rację w pewnej kwestii.

Mama wciąż z zawziętością maniaka powtarzała że uczciwość jest najważniejsza, ja natomiast zawsze opierałam się temu bo przecież tyle przekrętów odprawiałam żebym mogła gdzieś wyjść, bo taki był fakt że mama zawsze mnie dość krótko „trzymała”. Dziś myślę że jednak że uczciwość wobec wszystkich i każdego bardzo dużo zmieniłaby  w moim życiu.

Uczciwość wobec siebie i wobec innych to klucz do szczęśliwych relacji. Wielu rzeczy nie zrobiłabym, wiele bym zrobiła bo miałam taką ochotę . Jednak robiłam inaczej niż czułam z obawy co powiedzą inni i dopasowywałam się do świata. A gdzie uczciwość ?

Zdrada siebie by nie zdradzić kogoś jest zawsze największa zdradą- nie moje to słowa, ale czyż nie są prawdziwe ?

Spotkałam się ze słowami że trzeba przeżyć kilka lat na tym świecie by z nonszalancką ignorancja mieć gdzieś co myślą o nas inni-to prawda. Jak człowiek jest młody to robi wszystko by zdobyć uznanie i akceptację otoczenia i właśnie wtedy jej nie dostaje. Dlaczego ? Bo udaje.

A kiedy ma wszystko głęboko gdzieś, wyzwala się spod kieratu życia pod hasłem : „Co oni pomyślą o mnie?” to właśnie wtedy ma odwagę żyć po swojemu i pokazać kim tak naprawdę jest. Obawy że świat się od nich odwróci bo poznał prawdę o nich ustępują i ZACZYNA się PRAWDZIWE życie. Uczciwe życie bez udawania.

Przeżyłam chwile kiedy miałam dużo kasy i kiedy jej nie miałam wcale, samotne chwile i te w związkach ale nic nie jest tak porywające jak życie w prawdzie. Kiedy czujesz się wolny by być sobą to jest to najpiękniejszy dar od życia.

Szanujmy ludzi przy których możemy być prawdziwi, którzy nas biorą z „dobrodziejstwem inwentarza” prawdziwych, autentycznych i niedoskonałych.

Skomentuj

