pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Taka niespodzianka ! (dowód na istnienie Prawa Przyciągania)

Dodaj komentarz

Zawsze myślałam że mam wokół siebie samych przyjaciół i tych którzy mnie lubią (nawet był o tym wpis niedawno). Idąc taka zafascynowana faktem że mam samych dobrych ludzi wokół, rozpoczęłam proces przemyśleń pt. Jak to się stało że Jezus miał wrogów i nawet zdrajcę wśród przyjaciół ? Taki idealny przecież był i jak to się stało ?

Od razu doszłam do wniosku że przecież uczeń nie jest większy od Mistrza, więc skoro on miał to i ja też mam albo będę mieć, lawina myśli się potoczyła. Zaczęło się od małego kamyczka, skończył na wielkim głazie spadającym wprost na mnie…

Zastanawiałam się kto to będzie, kiedy to się okaże ….Skoro Jezus miał to przecież nie jestem „gorsza” ! Tak sobie dumałam na ten temat, nie całymi dniami ale takie odnotowywałam przebłyski myślowe (one się materializują najszybciej )

Nie trzeba było długo czekać na manifestację tego „życzenia”, po paru dniach wyszło na jaw że mam nie jednego zdrajcę ale 5 albo nawet więcej bo ciężko to dokładnie ustalić. Tym samym stwierdzam fakt: uczeń może przewyższyć Mistrza !!!

Gdy emocje opadły, intrygi uspokoiły się a sztucznie napędzony skandal ucichł zaczęłam się śmiać. Przecież to nie musi tak być. Myślałam że mam samych przyjaciół i tak się działo, natomiast moje myśli o wrogach natychmiast ich „wywołały” z mojego otoczenia. Dlatego uważajcie o czym myślicie ! Nawet nie wiecie jak szybko możecie to dostać.

Skomentuj

