pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wokół mnie są same Anioły !

Dodaj komentarz

Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa ! Chyba nikt nie potrafi sobie tego wyobrazić, zazdroszczę sama sobie szczerze mówiąc. Jeśliby ktoś chciał poznać najszczęśliwszą osobę na ziemi to zapraszam do kontaktu ze mną.
Co jest powodem tego szczęścia ? Nic się niby nie wydarzyło, żadna loteria, żadne zakochanie, po prostu głęboki wewnętrzny spokój i radość z tego co jest i z tego co mam zamiar dokonać.
Idąc dziś do domu rozmyślałam o tym jak wielkie mam szczęście, ilu cudownych ludzi mnie otacza.
Przypomniały mi się chwile w których moi ludzie byli ze mną w dobrych i gorszych chwilach. To niezwykłe-ta świadomość że ma się tyle cudownych osób po swojej stronie. Na każdym kroku mi pomagają, dzięki Bogu nauczyłam się odróżniać ludzi bezinteresownych od tych którzy po prostu handlują usługami. Teraz mam wokół siebie same Anioły !
Nawet ludzie, którzy mnie skrzywdzili również byli Aniołami, Aniołami Rozwoju. To dzięki nim dojrzewałam, zmieniałam siebie, dzięki nim doświadczałam bólu, który był jak nawóz pomocny do rośnięcia.
Często obawiamy się bólu a on jest taki potrzebny nieraz, tak bardzo zmienia i transformuje. Nie jest przyjemny ale kiedy się przez to przejdzie widać jak przyspieszył proces. Jak gorzkie lekarstwo.
Anioły są wszędzie !

Skomentuj

