pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Energia zawsze wraca

Dodaj komentarz

Dziś jubileuszowy wpis z numerem  200 !

Energia to wszystko co istnieje czyli Bóg, my, wydarzenia, myśli i sytuacje. Działa to wszystko z matematyczną precyzją. Ludzie mówią że Bóg ich karze, nic bardziej mylnego. Bóg nie karze nikogo. Zwyczajnie energia zatacza koło i jak bumerang powraca.

Każda przyjemność uczyniona innemu człowiekowi (fizyka kwantowa mówi że jesteśmy połączeni ze sobą), jak i krzywda do nas powróci. Trzeba o tym pamiętać, nie po to by się bać, tego co przyjdzie, ale by się cieszyć z nadchodzących atrakcji życia.

Mądrze jest powiedziane : Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe. To nie pusty slogan i oklepane hasło. To autentyczna prawda życia. Robiąc coś przykrego innej osobie, trzeba wiedzieć że to do nas powróci.

Niektórzy mi zarzucą że piszę bzdury, skoro wiele wyzyskujących i niegodziwych ludzi żyje sobie jak pączki w maśle i ptasiego mleka im nie brakuje. Ale do czasu…Oni czekają na kumulację…a to nie bywa miłe.

Ja mam tą przewagę że rezultaty własnych uczynków widzę bardzo szybko: ja komuś funduję X, za chwilę ktoś mnie funduje X. Wczoraj tego doświadczyłam wyraźnie gdy mój kolega poszedł smutny z powodu pewnej porażki, ja nie zrobiłam nic by zapytać czy mogę w czymś pomóc, by po ludzku spróbować go pocieszyć. Stałam i bawiłam się rozmową z koleżankami. Nie okazałam ludzkiego współczucia wobec tego człowieka….Nie dalej jak za 45 minut doznałam identycznej porażki co ten właśnie kolega. Bardzo szybko miałam okazję odczucia jak się można czuć w takiej sytuacji. To była lekcja pokory i jednocześnie nauka w szkole życia.

Zdrada jest za zdradę, chamstwo za chamstwo, radość za radość, przyjemność za przyjemność. Niekoniecznie od tej samej osoby, najczęściej od zupełnie kogoś innego dostajemy to co daliśmy komuś wcześniej. Wystarczy mieć otwarte serce i oczy by dostrzegać to z jaką precyzją to powraca. Jak układ równań w matematyce ! 2+2=4

Prawo Przyciągania ! W najczystszej postaci.

Teraz planuję zwracać uwagę na to jaką energię wysyłam do ludzi, co im daję z siebie, czy energia która do mnie powróci będzie pozytywna ? Czy znów naważę sobie bigosu ?

energy-storage

Skomentuj

