pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Nie biadol że nie masz kasy

Dodaj komentarz

….kiedy ją masz. To jest jedyny typ człowieka którego naprawdę nie szanuję. Ludzi którym niczego nie brakuje a nie nie mają na tyle odwagi cywilnej by przyznać :”Tak, mam kasę” i do tego biadolą że biedni są  !!!! Boże Ty widzisz i nie grzmisz ?!

Nosz do ciężkiej cholery jak tak można !!! ? Wiem że mogą się porównać bo Billa Gates’a i faktycznie wychodzą blado ale jak można jeżdżąc na zagraniczne wakacje, mając dobry samochód, nawet nie jeden, mając dom czy mieszkanie, super ciuchy, buty mega drogie, kilka źródeł dochodu narzekać że się nie ma kasy ! ! !

I wciąż z siebie robić ofiarę !

Nikomu źle nie życzę ale takim ludziom przydałaby się lekcja życia i zejść do totalnego parteru.

Mogę mieć tylko satysfakcję że gdy ja byłam przy forsie swego czasu, miałam w sobie tyle odwagi by stwierdzić : „Mam kasę”, pewnie jakby to ktoś zweryfikował z moim stanem konta to by się śmiał do upadłego, ale na moje standardy to było dużo, niczego nie brakowało, więc dlaczego miałabym marudzić ? narzekać ? Udawać ? Robić z siebie durnia ? Dziada ?

Szanujmy się. Jeśli nie masz długów, masz pracę, dach nad głową, fajne ciuchy a do tego jeszcze autko to stul dziób i nie narzekaj na biedę ! Dziękuję !

Skomentuj

