pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jestem teraz sprzątaczka

4 komentarze

Co takiego sprzątam?  Swoje życie. Nadszedł czas porządków i prostowania ścieżek. Jest tyle spraw które chcę naprawić, ulepszyć, zmienić.
Można patrząc na mnie odnieść wrażenie że jestem smutna, ale to nie prawda. Jestem tylko spokojna wewnętrznie. I ten spokój jest piękny.
Pomaga w tym fakt że jestem singlem w tym okresie, mogę się skupić na sobie i tym by zmienić to, co zmiany wymaga. Choć wiem że samotność to tylko przystanek w moim życiu. Zaczynam nowe życie.
Ten czas to istna metamorfoza: fizyczna, psychiczna i emocjonalna. Czuję że dojrzewam, dorastam i zmieniam się w osobę, którą zawsze chciałam być.
Spokojną, opanowana i pewną siebie. Chcę osiągnąć moje cele i czuć z tego satysfakcję. Oczywiście otwieram się też na pozytywne niespodzianki od Boga.  Wiem jedno La Vida es belle!  Życie jest piękne a teraz wracam do sprzątania 😀

image

4 thoughts on “Jestem teraz sprzątaczka

  1. Z tym sprzątaniem jest niestety tak, jak ze sprzątaniem w domu. Wypucujesz wszystko do błysku a za tydzień znowu bałagan. A przecież wystarczyło by tylko trochę przypilnować porządku… Ale to już nie jest niestety takie łatwe 😦

    • Ale my ludzie kochamy wyzwania, bez nich byłoby nudne, a utrzymanie porządku w życiu to kwestia wyznaczenia sobie standardów i ich utrzymywanie 😉

      • niby tak. Ale ile można zaczynać na nowo. Znowu nawiążę do sprzątania – czasem jak już tak hardkorowo zapuszczę wszystko dookoła to bardzo dużo czasu potrzeba abym wziął się za porządkowanie. A z życiem jest to jeszcze trudniejsze.

      • I chyba chodzi tu o uwaznosc, o to by nie pozwolić tak zapuścić się ani w życiu ani w mieszkaniu. Bo systematycznie sprzatajac zajmuje to 15 min a jak się zapuści to całego dnia braknie nieraz

Skomentuj

