pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Skarbiec sekretów ludzkich

Dodaj komentarz

Uważam że to moje wielkie osiągnięcie, nie materialne a raczej społeczne, ale bardzo mnie to cieszy. Co to takiego ? Fakt że ludzie mi ufają. Wiele osób zwierza mi się z sekretów o których nie wie nikt inny. To daje mi do myślenia, jest to ogromny zaszczyt ale też wiem że sobie to wypracowałam przez wiele lat.

Jaki jest sekret ? To co powie mi jakaś osoba w sekrecie, zostaje tylko dla mnie. Choćby nie wiem jak była to gorąca plotka, choćby nie wiem jak kusiło, nauczyłam się trzymać język za zębami gdy coś wiem o kimś.
Jest to pociągające-wiedza o ciemnych sekretach ludzi których nigdy by się o pewne rzeczy nie podejrzewało.
Fajnie jest wiedzieć że ktoś zaufał mi na tyle że powierzył mi swój sekret, którego ujawnienie mogłoby go lub ją zdyskredytować lub zniszczyć życie.

Czy to przewaga ? Nie. Raczej satysfakcja z faktu że tak wiele osób mi ufa. Dziękuję Wam za to zaufanie którym mnie obdarzyliście. Tak samo jestem szczęśliwa gdy ludzie będąc ze mną zdejmują maski, są autentyczni, prawdziwi. Nie udają, a skoro nie udają to czują się bezpieczni a to wielki sukces. Stwarzać ludziom atmosferę gdzie nie czują się zagrożeni wykorzystaniem lub zranieniem. Piękna sprawa ! Uwielbiam to.
Dziękuję Wam ❤

Skomentuj

