pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wszechświat mnie napastuje

Dodaj komentarz

Ten wpis jest inspiracją zaczerpnięta z rozmowy z moja koleżanką Dorotka, która czyta mnie na bieżąco. Pozdrawiam Cię Kochana.
To słowa Doroty, o tym że Wszechświat mnie napastuje ale są one bardzo adekwatne do sytuacji. W pewnym okresie życia przychodzi do człowieka świadomość popełnionych błędów, czasem to przychodzi delikatnie a czasem jak huragan. U mnie ujawnia się sfera za sferą w której oddałam komuś kontrolę i przez co życie poszło nie w tą stronę.
Wierzę że Bóg/Wszechświat zawsze chce naszego dobra ale zastanawiałam się czemu wszystko na raz sobie uświadamiam a nie stopniowo? 
Bóg też jest showmanem, wie że czasem musi być BUM, by ktoś zrozumiał że idzie złą drogą. Teraz widzę że to „napastowanie”z każdej strony jest właśnie takim spektaklem po którym mam się obudzić i wyznaczyć swojemu życiu cel i kierunek, mam przestać żyć bezmyślnie, mam zacząć realizować własne cele a nie wciąż tylko cudze. Fala przemyślen mnie najpierw powaliła ale też otrzezwila. Widzę moje błędy, dokonuje analizy, widzę miejsca gdzie sama kopalam pod sobą dziury.
Wiem co muszę zmienić w sobie by realizować moje ambitne cele i marzenia-najczęściej jest to nauczenie się mówić słowa NIE.
Jeśli jesteś więc moim znajomym lub osobą z otoczenia, przygotuj się na to że będę odmawiać chyba że sprawa dotyczy życia lub śmierci, a rzadko takie sprawy mam, ponieważ jestem teraz skupiona na swoich celach i nie dam się odciągnąć!  Amen.

Skomentuj

