pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jak nisko można upaść

3 Komentarze

Jechałam sobie samochodem podczas nauki jazdy i zobaczyłam leżącą na ulicy (nie na chodniku, na jezdni) kobietę. Dzielnica najgorsza w mieście. Przed nami zatrzymała się śmieciarka i moja instruktorka też kazała mi zjechać na bok i włączyć awaryjne a sama pobiegła zobaczyć co się stało. Wraz z kierowcą tej śmieciarki podnieśli kobietę, zupełnie bezwładną z przepicia. Co było najdziwniejsze-w rękach kurczowo dzierżyła jakąś flachę (pod kurtką była schowana) czyli jej umysł pracował-nie mogła utrzymać się na nogach, leżała i mokła na drodze ale tani trunek był najważniejszy…
Podbiegła pewna kobieta-skóra zdjęta z tamtej, tylko że młodsza, pomyślałam że córka. Gdy Ela, moja instruktorka wróciła mówiła że ta młodsza mówiła o tamtej na „pani”-z drugiej strony nie byłoby się czemu dziwić. Widać było że obie kobiety należą do nizin społecznych, ta młodsza zawołała swojego faceta przez okno. Gdy wyszedł pomógł z „niby córką” tej kobiecie i moja Ela wróciła do środka.
Co najbardziej szokujące -ta starsza kobieta na dniach była tak pijana że wypadła z okna z 3 PIĘTRA !!! Taką informacje przyniosła Ela i tak mi dzień minął na rozmyślaniach, o tej pani i wielu innych podobnych osobach. Brudnych, pobitych, zapuchniętych, przepitych…Szkoda mi tych ludzi. Są dowodem na to jak nisko bowiem można upaść. Jak bardzo człowiek może utracić swoją boskość ?
Jakbym miała powiedzieć co zawsze było, jest i będzie w moim życiu najważniejsze to byłby to rozwój, zmiana, udoskonalanie. Były chwile gdy się cofałam, nie powiem. Były wzloty i upadki, wyciąganie z nich wniosków.
Ale nie rozumiem świata takich ludzi. Nie mogę sobie nawet wyobrazić co czuje i myśli taki człowiek. Jak bardzo musi być bezsilna ? Jak bardzo zwątpiła w siebie i swoje życie…
Może takie słowo jak zmiana i rozwój nie jest jej znane ? Może nawet nie wie że tak można. I to jest problem rodzin, całych rodzin i pokoleń wychowanych w takim duchu. Czuję smutek bo wiem jak piękne jest życie, ile można cudownych chwil zaznać. Mimo iż jestem jeszcze daleko, daleko od moich spełnienia moich celów, ale mam po co żyć.
A tacy ludzie sensu nie widzą …
pijak

3 thoughts on “Jak nisko można upaść

  1. Zatopienie się w alkoholu, jak dla mnie, nie jest wyrazem jakiegoś całkowitego upadku i degeneracji, ale czasami po prostu bezsilności i rozpaczy.
    https://naganegatywnie.wordpress.com/

    • Coś w tym jest co piszesz. Myślę, że upadek i degradacja jednostki może być spowodowana przez całą cywilizację, która z drugiej strony cały czas się rozwija.
      Świadome krzywdzenie innych ludzi, zabójstwa – to jest dopiero upadek i degradacja. Szczególnie jeżeli krzywdzący potrafi wziąć całą winę na siebie, bo to znaczy, że nie odczuwa nawet dysonansu podczas myślenia o sobie jako o złym człowieku, podczas gdy alkoholik raczej taki dysonans odczuwa, ma poczucie winy i pije dalej.
      W każdym razie i ja tego nie rozumiem i szkoda mi tych ludzi.

Skomentuj

