pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zanim zrobisz tatuaż ….

Dodaj komentarz

DSC_1075[1]

Jestem zwycięzcą ! I czuję dumę z samej siebie, wytrzymałam ten ból, poogryzałam sobie sama ręce z bólu ale dałam radę ! Victoria !
O czym piszę ? Dziś byłam na pierwszej sesji usuwania tatuażu laserem. W Legnicy na ul. Najświętszej Marii Panny jest salon tatuażu i usuwania laserowego, szalenie miła Klaudia pomogła mi przez to przejść i wykonała zabieg profesjonalnie. Co nie oznacza że nie bolało, bolało jak diabli. Pogryzłam sobie rękę ale wytrwałam, na podorędziu była moja przyjaciółka Madzia, która miała przykaz by mnie nie wypuszczać nawet w razie mega bólu.
Jaki z tego morał ? Uważajcie co robicie na ciele…skutki mogą być wstydliwe (jak u mnie), bolesne (jak u mnie) i kosztowne (u mnie będzie mniej kosztowne bo nie usuwam całego tatuażu a przerabiam, jednakże lekki ślad zawsze pozostaje toteż bardzo często robi się inny na to miejsce.
To nie prawda że ból jest nie do zniesienia, bo idzie wytrzymać ale jest szalenie nieprzyjemny i inny niż tatuowanie, porównywalny z rażeniem prądem lub wkłuwaniem czegoś w ciało. Mój apel brzmi-nigdy nie rób tatuażu pod natchnieniem chwili lub nie wybieraj miejsca na spontana. To się zemści.
Korzystaj z mojego przykładu. Jak to wygląda w dniu usuwania laserem widoczne na zdjęciu i 6 miesięczny zakaz solarium, samoopalaczy i słońca ;-(

Skomentuj

