pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zmień program!

Dodaj komentarz

Tak jak w telewizji (której nie mam, ale wiem jak działa) mamy możliwość wybierać programy które oglądamy w życiu. Może być program smutny, program depresji, zwątpienia, a także program zwycięstwa, sukcesu i szczęścia. Te i setki innych! 
Wiem to po sobie, kiedyś oglądałam program pod hasłem „Jestem zierdara i największym pechowcem świata” i tak się moje życie układało, dzień za dniem coraz gorszy, pech poganial pecha. Wtedy nadszedł przełom, prawie każdy przełom jest zasługą cierpienia, tak było u mnie, gdy upadlam na dno rozpaczy, zobaczyłam ze inni żyją inaczej, szczęśliwie. W ręce wpadła mi książka „Kod szczęścia” i zaczęłam wmawiać sobie że jestem mega szczęściara, zresztą już o tym pisałam. Teraz wiem że to była zmiana programu!  Tak jakbym za pomocą pilota zmieniła kanał w TV. Nagle wszystko zaczęło się układać, inaczej patrzyłam na siebie, na ludzi, na możliwości.
Właśnie tak jest, gdy na drodze człowieka który twierdzi że jest pechowcem położy się banknot, on go nie zauważy, i takie są naukowe dowody. Mózg widzi ten pieniądz ale do świadomości to nie dociera bo… to nie właściwy program!  Nie pasuje po prostu. Fakt banknotu został umieszczony w koszu danych, uznany za niepotrzebny bo przecież zawsze ma ta osoba pecha.
Dlatego zmień program na szczęśliwy, wmawiaj sobie szczęście aż do skutku.
Zadziała! 

image

Skomentuj

