pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Ale było mi wstyd…

Dodaj komentarz

Czekałam w banku w kolejce, gdy weszło dwóch chłopaków z jedną dziewczyną. Szybko zeskanowałam ich spojrzeniem i stwierdziłam że chłopaki pochodzą raczej z biednych rodzin. Ciuchy nieco zaniedbane, ręce nie domyte, ogólnie nieszczególnie schludni. Na ramieniu jednego z nich widniał „domowej” roboty tatuaż, tribal i do tego niedokończony. Ogólnie chociaż jestem zwolenniczką, ładnych i ciekawych tatuaży, ten mnie odpychał, poza tym tribali nie lubię z zasady. Moim zdaniem wyrażają brak pomysłu na tatuaż, robić aby tylko robić i być „wydziaranym” (nienawidzę tego słowa, tak jak „ohajtać się, czy jak to się tam piszę, brzydkie i wulgarne określenia bleeeeeeeeeeeeeeeee).
Jednak ów nieszczególnie zadbany młody człowiek dał mi cenną lekcję życia, zawstydził i pokazał że myliłam się. Otóż gdy weszła pewna kobieta, natychmiast poderwał się z krzesła, zostawiając kolegę i ustąpił jej miejsca. Kobieta była w wielkim szoku. Następnie po odejściu od okienka, gdy już załatwiłam sprawę skierowałam się ku wyjściu, jakież było moje zdziwienie gdy ten młody mężczyzna otworzył przede mną drzwi, dosłownie jak na filmach i z uśmiechem powiedział: Proszę !
Wyszłam strasznie zawstydzona sobą i tym że osądziłam tego człowieka…tak bardzo się pomyliłam w ocenie.

Skomentuj

