pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jak ja coś chcę, to zawsze mam!!!

Dodaj komentarz

Nie wiem skąd ani kiedy takie motto sobie wymyśliłam i zawsze jak miałam plan to powtarzałam nieustannie. To było za dziecięcych lat, potem jakoś zwatpilam i uwierzyłam że w życiu nie jest tak prosto…
Ale jest jedna historia z mojego dzieciństwa, która pokazuje że jak coś chciałam to znalazłam sposób by to mieć!
Chodziło o komiks Czarodziejki z Księżyca, to była moja ukochana bajka, obok Scooby Doo. Problemem był brak kasy, mama przed wypłatą i licho z forsa. Byłam jednak niezmordowana! Skojarzylam ze w kuchni stoją dziesiątki butelek po occie a także to ze skup butelek jest niedaleko.
Pamiętam jak chodziłam tam aż do ostatniej butelki, niestety trochę brakowało do tego komiksu, ale nie poddawalam się!  Używając nieco dziecięcego uroku, sklonilam mamę by dołożyla się i dzięki temu kupiłam wymarzony komiks. 😀
Jako dziecko, jeśli coś chciałam to nawet mi przez myśl nie przeszło ze mogę nie mieć tego czegoś.
Podobnie było z książką Paulo Coelho, wypożyczylam z biblioteki książkę „Podręcznik Wojownika Światła” i juz w trakcie czytania uświadomiłam sobie ze chce ją mieć, mama jako samotna matka kokosów nie miała, za to ja miałam upór po zbóju! Jak na mojej drodze pojawiała się przeszkoda w postaci człowieka lub jakiegoś ograniczenia to mnie tylko nakręcalo, dosłownie woda na mój młyn.
Tym razem wymyśliłam sposób jak mieć tą książkę-PRZEPISALAM ją. Całą. Potem miałam radoche nie tyle z ksiazki ale z tego ze się nie poddałam i ze dopielam swego.
Wytrwałość i upór moje cechy!

Skomentuj

