pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Święty upór

Dodaj komentarz

Cechą która kocham w sobie najbardziej jest upór. Działa on najlepiej gdy ktoś mi czegoś zabrania lub robi mi na złość.
O Panie Święty jak ja potrafię się uprzec na coś!  Moi przyjaciele juz wiedzą o tym, że gdy coś postanowie to nie ma najmniejszego sensu mnie od tego odwodzic bo i tak zrobię swoje. Nie zawsze wychodzi mi to na dobre -musiałam to napisać, jestem człowiekiem i popełniam błędy jak każdy.
Nie wiem czy można się tak wyrazić ale imponuje mi mój własny upór i determinacja, jeśli czegoś pragnę. Nie ma takiej siły na ziemi, która mnie odciagnie od realizacji zamierzonego planu, pod jednym warunkiem-musze tego pragnąc z całych sił i każda komórką ciała i całą duszą. Nie ważne są wtedy pieniądze i wysiłek by pokazać na co mnie stać.
Zbliżam się teraz do największego projektu mojego życia, który zajmie mi coś koło roku i mój upór narasta z każdą minutą!!! Czuję ekacytacje i jestem zdeterminowana jak nigdy. A to wróży tylko jedno: SUKCES 😀

Skomentuj

