pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Być-Robić-Mieć

Dodaj komentarz

Odkryłam coś ważnego, fundamentalna różnica pomiędzy tym co do tej pory robiłam a jak postępować należy. Do tej pory paradygmat mojego życia brzmiał
Mieć-Robić-Być
Czyli aby być zakochana musiałam mieć chłopaka, spotykać się z nim i jeśli spełnione zostały moje warunki to bylam zakochana.
Żeby czuć się bogatą musiałam mieć pieniądze, robić zakupy i wtedy czułam się bogata.
Tylko ze ja bardzo rzadko czułam się zakochana i bogata. Teraz zmieniłam system! Teraz odwrocilam kolejność.
Zaczynam od BYĆ. Tak mówi Prawo Przyciągania. By coś mieć, trzeba najpierw być.
Wiec jestem zakochana (będąc jeszcze singielka), jestem bogata (mając jeszcze kredycik do spłaty).
I wiesz co? Dzięki temu nie muszę czekać. Po co czekać?  Jeśli czytasz bloga regularnie wiesz jak czekanie mnie boli.
Jestem zakochana, bogata i zdrowa. Amen!

image

Skomentuj

