pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Nie daj się!

Dodaj komentarz

Ogłaszam ROK ODWAGI, DZIESIĘCIOLECIE ODWAGI, STULECIE ODWAGI!!!
Cały tamten rok chodziłam „na paluszkach” próbując nie zaleźć nikomu za skórę, chodziłam kanałami i w pracy i w życiu osobistym, z opłakanym skutkiem. Każdy, kto tylko mógł, miał pretensje!  Nawet przyjaciele bywało, że nie mam wystarczająco dużo czasu. Tak się żyć nie da!
Teraz to zrozumiałam, odkryłam swoją wartość, cała listę umiejętności spisalam i wyszło ze nie tylko JEDNĄ rzecz potrafię ale wiele. I Ty masz tak samo. Nie pozwól sobie wmówić nikomu ze jest inaczej. Zastraszyć, zmieszczyc Twoje poczucie własnej wartości. To jest Twój SKARB!!!
Po tragicznym roku, który był najgorszym w moim życiu wiem ze to doświadczenie należy wykorzystać by pomóc sobie i innym. By to cierpienie nie poszło na marne.
Dużo się zmieniło odkąd zaczęłam czytać książkę: ” Jakiego koloru jest Twój spadochron?” polecam każdemu. Książka potrafi być przyjacielem, czasem czytając książkę masz wrażenie ze rozmawiasz z kimś mądrym, kto uczy Cie życia, tak było w tym przypadku.
Nie piszę tego by być arogancka dziewczyną ale zrozumiałam ze nie wolno pozwalać NIKOMU SIĘ ZASTRASZYĆ!  Ani w związku, ani w pracy, ani w szkole ani w domu. Nikt nie ma do tego prawa. Tak jak Viktor Frankl opisuje, jako były więzień obozu koncentracyjnego, że nikt nie ma mocy odebrać Ci człowieczeństwa, tak Ja Ci powiadam ze nikt nie ma prawa odebrać Ci poczucia własnej wartości ani wdeptac Cie w ziemię.
Ani matka, ani szefowa, ani chłopak, ani współpracownicy!!!
Biblia mówi ze nie mamy ducha bojaźni ale ducha mocy!  I tak trzeba żyć, kiedy ktoś chce sprawić że poczujesz się gorsza lub gorszy to błagam nie wierz w to!!!! Pokaż ze to nie robi na Tobie wrażenia. Zrób im na złość, bądź szczęśliwy, uśmiechnij się!!!! Zrób bunt przeciwko gnebicielom, niech ich pociski odbija się od Ciebie.
Zła Energia do nich wróci, takie jest Prawo!  To takie samo Prawo jak to które sprawia że jak wyskoczysz z 4 piętra to spadasz. Nie ma odwrotu.
Ale ja ofiara prześladowań i gnebienia proszę Cię i blagam WALCZ O SIEBIE!!! 
Nie poddawaj się, bądź odważny.
Jeśli ktoś robi Ci krzywdę uciekaj jak możesz i gdzie tylko możesz. A jeśli nie możesz uciec to niech uśmiech i szczęście będzie Twoją tarczą. Zrób im na złość 😀

image

Skomentuj

