pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Kiedyś byłam Księżniczką

Dodaj komentarz

Wyszłam z amnezji !!! Wczoraj odzyskałam pamięć. Przypomniałam sobie dawną siebie. Jak migające flesze pojawiały się sceny z dawnego życia. I powiem tak-oprócz tego ze na studiach miałam ksywę Princess (każdy tak do mnie mówił nawet nauczyciele) to byłam Księżniczką mentalnie.

Wiedziałam co mi się należy i do dostawałam, nie będąc arogancką. Każdy kto mnie zna z tamtego czasu powiedziałby to samo-słowo aroganckie było ostatnim jakie by pasowało do mnie. Byłam raczej pewna siebie i wyluzowana jak gęś na Wielkanoc. ;-P

Te wszystkie rzeczy o które normalni ludzie się zamartwiają były dla mnie „śmiechowe”. Nic sobie z tego nie robiłam.

Praca ? Ja studentka bez doświadczenia, bez układów i bez pomysłu na pracę postanowiłam że pracy szukać nie będę, że praca znajdzie mnie. Szaleństwo prawda? Ale tak się właśnie stało !

Obecna praca i wszystkie dodatkowe, dorywcze mniej lub bardziej nigdy nie były owocem moich poszukiwań. Ba, ja byłam nawet proszona do wielu z nich i namawiana !

Pieniądze ? Czy ja się martwiłam o pieniądze ? Nie ! Mówiłam zawsze że kasa to nie problem, że to się skręci jakoś i coś wpadnie. I wpadało ! Wpadały czasem zlecenia za taką stawkę że teraz to mi w oczach wiruje. Było i 65 zł za godzinę !!! Nigdy nie miałam problemu z kasą w przeszłości . Odkąd zaczęłam sama pracować, miałam co chciałam i już.

Podróże ? Strasznie chciałam stanąć pod piramidami w Egipcie, mistycznie chciałam to przeżyć jako że „Alchemik” to jedna z moich ulubionych książek, a poza tym miałam ciąg snów z Kleopatrą w roli głównej, tak więc piramidy były nieodzowne. Pojechałam !

Marzyła mi się dzielnica kreatorów mody w Paryżu i Luwr i tu uwaga-wieczorne zwiedzanie, jak na filmie Kod da Vinci. I co ? Było ! Dokładnie tak jak chciałam.

Nie piszę tego by się przechwalać, to raczej próba pokazania Tobie i sobie że w czasach kryzysu, można pokonywać wszelkie bariery. Wczoraj to sobie uświadomiłam, jak bardzo się zmieniłam ja i moje oczekiwania wobec życia, w ile kłamstw uwierzyłam…

Pora zrobić Powrót do przeszłości. Zabić tego ducha ubóstwa w sobie. Mam tu na myśli życie ograniczeniami: tego się nie da, na tamto oni nie pozwolą, to jest niemożliwe. Kiedyś tak nie myślałam. Jeśli czegoś chciałam to był wystarczający powód by to mieć !

Pora obudzić w sobie Ducha Księżniczki !

100_2705

20111125_193710

Skomentuj

