pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Bądź nieprzygotowany

Dodaj komentarz

Od razu wyjaśniam że nie chodzi mi o rzeczywistość szkolną, żeby było jasne. Na rozmowę o pracę też przydałoby się przygotować nieco.
Natomiast jeśli chodzi o życie, zwłaszcza gdy czeka nas jakieś przerażające wydarzenie, w myślach się przygotowujemy ale nie technicznie, by czemuś zaradzić lub zapobiec ale by się nakręcać strachem.
Tłumaczysz sobie w głowie że całe życie nas uczono by być przygotowanym, ale nie wszystko to co mówią w szkole to prawda !
Miliony razy przechodziłam przez to samo, bałam się czegoś, w perspektywie mając trudne spotkanie, powrót do pracy z wakacji i inne tego typu rzeczy i wiecie co traciłam życie na to. Piękne, cenne chwile pod nazwą „TERAZ” które już nigdy nie wrócą.
Mało tego, im bardziej się bałam, im dłużej to przeżywałam, tym później okazywało się mniej groźne w skutkach.
Jaki z tego morał ? Zrób to co powinnaś/powinieneś i nie nakręcaj się, będzie lepiej niż myślisz 😉
freedom

Skomentuj

