pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Dałam ciała

Dodaj komentarz

I tu dosłownie i bez przenośni. Nieco mi się utyło lub się zapuściłam można powiedzieć. Może nie jest to aż tak bardzo rażące dla znajomych ale ja czuję że idę z niewłaściwym kierunku.

Jak to się zaczęło ?
Przede wszystkim zaczęłam sobie folgować przy jedzeniu, tu raz słodycz bo „w gościach”, następny raz bo UMIERAM z głodu a nic innego nie ma, a potem to już nawet bez wymówek. Jem bo lubię albo bo są wakacje i sobie odmawiać nie będę….

Co się działo potem ?
Od jakiegoś czasu bolały mnie kolana, tak bolały że ciężko było chodzić. Rentgen nic nie wykazał ale Ania wzięła to sobie za wymówkę by nie ćwiczyć….Zamiast odstawić tylko takie ćwiczenia które obciążają kolana, odstawiłam wszystkie.

Kolejny krok ?
Zaczęłam czuć się słaba, zasypiałam padnięta, wstawałam jeszcze bardziej zmęczona. Poszłam z tym do lekarza i tu klasyczna procedura: skierowanie na badania i proszę przyjść. Jak ów doktor zerknął na wyniki to stwierdził że jestem zdrowa jak koń, zadowolony że nie będzie musiał dawać L4 …tylko że ja na wakacjach jestem.

Kiedy nastąpił przełom ?
Coś się we mnie burzyło od jakiegoś czasu, serce bolało ilekroć spojrzałam na płyty z ćwiczeniami, wyrzuty sumienia że przecież o ciało trzeba dbać. Wczoraj byłam bardziej zmęczona niż zazwyczaj, ok 20 (tak, dobrze czytasz) padłam jak długa i zasnęłam. Spałam około 30 min i odruchowo powiedziałam sobie DOŚĆ, chwyciłam płytę Ewy Chodakowskiej z treningiem na brzuch i po prostu go zrobiłam !

Efekt ?
Satysfakcja, lekkość na duszy i co najciekawsze: PRZYPŁYW ENERGII !!!
Gdy pracowałam potrafiłam po 10 godzinach pracy zacząć trening o 23. Codziennie !
I była energia i był zapał !
Dlatego od dziś biorę się za siebie, pół godziny ćwiczeń codziennie to przecież nie żaden dramat a przyjemność. Przyjemność, która się opłaca. 😀
P.S. Będę mogła przeglądać profil Ewy Chodakowskiej i innych lasek bez wyrzutów sumienia że zaniedbuje własne ciało.
P.S. 2 Pamiętacie mój wpis „Pułapka wyższości” ? Nie chcę się ścigać z innymi ale z samą sobą.
Nowa sesja pierwsza zajawka

Skomentuj

