pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zdejmij nogę z gazu !

Dodaj komentarz

To często powtarza Ela, moja instruktorka jazdy. Jednak chyba mam tendencję do speedowania…I zmywając naczynia, podczas medytacji uświadomiłam sobie że to piękna metafora mojego życia.
Zawsze się spieszyłam, zawsze gnałam przed siebie, załatwiałam sto spraw jednego dnia, z których 10% było moimi sprawami a reszta miała na celu zapewnianie luksusu i wygody innym (czytaj frajerstwo-generalnie każda „pomoc” bliźniemu, która ma na celu dołożenie Tobie pracy a zapewnienie luksusu i wygody drugiemu, jest frajerstwem i robieniem z siebie ofiary).
Co więcej nie rozumiałam że życie to proces, że rozwoju nie można kupić jak Cafe Latte w KFC. Ustawicznie chciałam mieć to czego nie miałam. A dlaczego tego nie miałam ? Bo nie byłam gotowa. Tak jak pierwszoklasista w SP nie napisze po tygodniu elaboratu, tak i ja nie byłam gotowa na wiele rzeczy i na wiele z nich nadal nie jestem.
Proces jest w toku.

A ja ten proces chciałam przyśpieszyć, wciskałam gaz na full gdy miałam jedynkę wbitą. Gdy miałam chłopaka chciałam zobaczyć, jak to jest być wolną i stanowić o sobie. Gdy byłam wolna, chciałam już z kimś związek tworzyć.
A teraz wiem że muszę zdjąć nogę z gazu i przestać przyśpieszać.
Proces jest w toku.
Przemierzam drogę do realizacji moim marzeń i celów, z indywidualnym tokiem nauczania zaleconym przez Boga.
Po co to zmieniać ?
Jestem szczęśliwa już teraz 😉
IMG_20140723_160905[1]

Skomentuj

