pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wielkość torebki ma znaczenie !

Dodaj komentarz

Kiedyś chodziłam z ogromną torbą, nie torebką a torbą ! Znajomi się śmiali że z nią mogę się wyprowadzić z domu i nikt nie zauważy. Teraz tą samą torbę zabieram na kilkudniowe wyjazdy…

Ta torba odzwierciedlała moje nastawienie psychiczne. Nosiłam ze sobą zbędny balast w postaci kompleksów, zranień, bolesnych wspomnień z przeszłości.
DSC_1001[1]

Z czasem jak dojrzewałam duchowo i emocjonalnie, zaczęłam ten wewnętrzny bagaż odkładać. Wraz ze pozbyciem się kilogramów, kompleksy zaczynały topnieć, powoli odrzucałam ból z przeszłości i zamykałam niedomknięte sprawy. To w jakiś przedziwny sposób zsynchronizowało się z wielkością torebki. Gabaryty się zmniejszyły !
DSC_1002[1]

Znajomi kojarzą mnie jako osobę która bez książki z domu nie wyjdzie, toteż torba zawsze była ciężka, przeładowana. Dziś, gdy zajęłam się Nową Duchowością widzę że ustawicznie szukałam odpowiedzi poza sobą, zawsze jakiś zewnętrzny autorytet musiał mi powiedzieć, a najczęściej napisać co robić dalej. Teraz wiem że ważne odpowiedzi zna najlepiej moja własna dusza, a głos intuicji mi te odpowiedzi dostarcza. Nigdy w życiu ten głos mnie nie zwiódł, o ile go słuchałam…
Wystarczy 5 minut spokojnej medytacji i rozwiązanie problemu dosłownie na mnie spływa.
I znów stan ducha jest skorelowany z tym jakie noszę torebki. Teraz jest lekko, kolorowo i przyjemnie. Tylko spójrzcie !
DSC_1003[1]
Ja już nie chodzę, ja latam 😉
DSC_1004[1]

Skomentuj

