pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Odmów dziś Litanię Wdzięczności

Dodaj komentarz

Najbardziej magiczne narzędzie zmieniające postawę w życiu i wszystko co w życiu jest, to wdzięczność. W każdej książce na temat rozwoju osobistego jest poświęcony cały rozdział temu zagadnieniu, są nawet całe książki dotyczące wdzięczności. I nawet je posiadam.
Ale teoria to jedno, a praktyka drugie. Tym trzeba żyć. Zacząć dziękować, codziennie, paręnaście razy dziennie.
TO O CZYM MYŚLISZ SIĘ ZWIĘKSZA. ZWIĘKSZA. ZWIĘKSZA.
Dzięki wdzięczności będzie więcej powodów do dziękowania. Magia? Tak.
Jezus jak coś potrzebował, to dziękował, Z GÓRY DZIĘKOWAŁ. Nie czekał na rezultat.
On dziękował, my błagamy Boga, On dostawał, my rzadko…
Wnioski ? Żyć dziękczynieniem. Za to co było (każdy ma jakieś piękne wspomnienia),za to co jest (nawet jeśli wydaje się być źle, jest mnóstwo rzeczy za które możesz odczuć wielką wdzięczność) i dziękuj za to co będzie, jeśli słyszysz to po raz pierwszy, możesz się dziwić ale to dobrze robi, lepiej jest oczekiwać dobra niż być permanentnie widzącym negatywy marudą.
Skończ wyliczać co jest nie tak jakbyś chciał ! Odmów ze mną Litanię Wdzięczności.( Na lekcjach religii w szkołach to powinno być głównym elementem programu.)
Jestem taka szczęśliwa i wdzięczną za:

  • moich przyjaciół
  • moją niezależność i fakt że mogę mieszkać gdzie chcę i sama decyduję o sobie
  • setki pięknych książek, które przeczytałam
  • oczy, które mi to umożliwiły
  • mój cudowny telefon
  • mój charakter, który nie daje mi się nudzić
  • rodzinę (nie to żeby telefon był ważniejszy od rodziny, kolejność przypadkowa)
  • intuicję, która mnie prowadzi w życiu
  • wiedzę o tym jak ważna jest wdzięczność( tak, jestem wdzięczna za wdzięczność)
  • dwie szafy ciuchów i całą górę kosmetyków
  • wodę w kranie (zawsze jak się kąpię moja myśl wędruje do dzieci w Afryce i dzięki temu woda z kranu jest dla mnie magiczna)
  • moje marzenia i cele
  • tego bloga i radość jaką mam pisania tego tutaj
  • imprezy na których byłam i za te na których będę
  • mój kontakt z Bogiem i duchowość

Odmów swoją Litanię Wdzięczności, zapisz ją. I gwarantuję że poczujesz się lepiej. Rzucam Ci wyzwanie ! Jeśli tak się nie stanie, przestań czytać tego bloga.

P.S. Nigdy nie zakładam się jak nie mam 100% pewności co do swojej wygranej.

IMG_20140719_235112[1]

 

Skomentuj

