pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Dwie twarze i dylemat przyjaciółek

Dodaj komentarz

Na spotkaniu w babskim gronie moje dwie serdeczne przyjaciółki zadały mi pytanie, które nieco mnie zaskoczyło ale którego się prędzej czy później spodziewałam usłyszeć od kogoś.
Normalni ludzie są constans, mniej więcej tacy sami zawsze, (nie mam na myśli emocji), spójni, konsekwentni w wizerunku. Ja nie. Ja nie jestem normalna.
Charakteryzuje mnie zmienność, niestabilność i to fakt, mam dwa oblicza.
Potrafię być przez całe trzy dni spokojna jak buddyjski mnich i pogrążona w egzystencjalnej medytacji na temat kondycji ludzkości i sensu życia, i jednocześnie przez kolejne dwa dni zbuntowaną party girl, która niczego się nie boi i walczy z systemem. Ogień i woda.
Pytanie przyjaciółek brzmiało: Jaka jest prawdziwa Ania ? Anioł czy Demon ?
Moja odpowiedź: Dziewczyny, jedna i druga !!!
Nie wypieram żadnego aspektu mojej osobowości. Wiem kiedy użyć który, a czasem wychodzi spontanicznie. Dzięki temu jak kameleon potrafię dopasować się do każdej okoliczności.
Potrafię rozmawiać elokwentnie i rozsądnie z Wielkimi Tego Świata, a także po swojsku i prosto z notorycznie pod wpływem % Panem Tadziem z kamienicy gdzie się wychowałam.
Nie czuję się lepsza od innych rozmawiając z ważnymi ludźmi ani nie czuję się gorsza rozmawiając z tymi, którym się (jeszcze) nie udało.
Wiele ludzi obawia się jakiejś nieszczerości, jakiegoś braku autentyczności z mojej strony, nie mogą uwierzyć że jedna osoba może być tak zupełnie różna. Dla większości ludzi jest tylko czarny i biały i albo jeden albo drugi a we mnie nie dość że są szalone odcienie szarości, to jeszcze czarny i biały. NA RAZ. I żaden się nie wyklucza.
IMG_20140719_211814[1]

Skomentuj

