pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

To nie musi tak być !

Dodaj komentarz

Jeśli coś Cię w Twoim życiu bardzo drażni, denerwuje lub boli to trzeba zacząć od tego by zrozumieć że TAK WCALE NIE MUSI BYĆ.
Ciężko jest to przyjąć gdy problem wydaje się być wyjątkowo trudny i uporczywy. Ale to tylko złudzenie. Przechodziłam przez to wielokrotnie. Jeśli myślisz że problem jest trudny, to tylko wzmacniasz jego trudność. Niemożliwe nie istnieje !
Jeśli denerwuje Cię jakaś sytuacja to wiedz że to się może zmienić.
Miałam wiele problemów w życiu ale zawsze przed oczami zdanie „TO MINIE”, wiedziałam że to przejściowe. Wiedziałam że tak nie musi być już zawsze i że tak nie będzie. I co się działo ? Przeszło ! W jakiś magiczny mniej lub bardziej sposób problem się rozwiązywał. Im mniej się stresowałam, tym szybciej ! Zatem pamiętaj że to minie, zrób coś by minęło i no stres ;-P
IMG_20140719_211124[1]

Skomentuj

