pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Pozory mylą

Dodaj komentarz

Niby to oczywiste ale wczoraj byłam świadkiem takiej sytuacji a raczej uczestnikiem. Doszły mnie słuchy że pewien człowiek-chłopak mnie nie lubi, nie trawi z jakiś przyczyn. I nawet miałam takie wrażenie, że mijając mnie coś do mnie ma.
Aż nadeszła chwila spotkania z tym człowiekiem, na początku się „zjeżyłam” nieco i byłam nieszczególnie miła, sądząc ze on i tak mnie nie lubi.
Co się okazało ? Że człowiek ten wcale nie był nastawiony wrogo wobec mnie, że jednak to były pozory i cała rozmowa była bardzo ciekawa, a chłopak ów bardzo sympatyczny i miły.

Bardzo często jestem niesprawiedliwie osądzona przez ludzi na podstawie pozorów. Na przykład przez okres wakacji odpoczywam od „szkolnego mundurka” i noszę skrajnie minimalną garderobę bo raz że jest upał z nieba a dwa to że trochę działam na przekór.
A wiele osób myśli że jestem, no wiecie ;-P Ale nie dotyka mnie to, bo przecież nie mieli szansy poznać mnie PRAWDZIWEJ.

Nie sądź po pozorach, ale sprawiedliwie-to powiedział Jezus, mądre 😉
IMG_20140711_003828[1]

Skomentuj

