pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Tylko dla singielek

Dodaj komentarz

Jakiś czas temu znalazłam w książce coś interesującego i nosiłam się z zamiarem zacytowania, dziś w przypływie odwagi to Wam dodam. Tytuł sugeruje że to będzie wpis dla kobitek ale może jakiś PORZĄDNY facet zechce skorzystać z tego, zapraszam. W książce „Bratnia dusza” Arielle Ford to wynalazłam, im częściej to czytasz tym lepiej, jak pisało w „instrukcji”. Chyba muszę zacząć ;-P
P.S. Dla nie wierzących lub wierzących „inaczej” polecam zamiast słowa Bóg wstawić Wszechświat.
LIST MIŁOSNY OD BOGA

Droga Jedyna,

Każdy pragnie oddać się całkowicie komuś, żyć z kimś w głębokim związku dusz, być kochanym głęboko i wyłącznie. Ja jednak mówię „Nie”. Dopóki nie będziesz zadowolona i spełniona żyjąc samotnie, oddając się całkowicie i szczerze Mnie, nie będziesz gotowa wejść w osobisty i wyjątkowy związek, jaki dla Ciebie zaplanowałem. Nigdy nie zjednoczysz się z nikim, jeśli nie będziesz zjednoczona ze Mną. Przestań planować, życzyć sobie czegoś
i pozwól Mi dać Ci najbardziej ekscytujący plan, jaki istnieje-jakiego nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić. Chcę, byś miała to, co najlepsze. Proszę, pozwól Mi dać Ci to.
Musisz wypatrywać Mnie , spodziewając się najwspanialszego. Doświadczaj satysfakcji, jaką Ja przeżywam. Słuchaj i ucz się tego, co Ci mówię. Po prostu czekaj. To wszystko. Nie lękaj się. Nie martw. Nie przyglądaj się temu, co mają inni albo co dostali ode mnie . Nie patrz na rzeczy, które Twoim zdaniem pragniesz. Po prostu wpatruj się we Mnie, by nie przegapić tego co chcę Ci pokazać. Gdy będziesz gotowa, zaskoczę Cię miłością znacznie cudowniejszą od tej, o której marzyłaś.
Dopóki nie będziesz gotowa i osoba, którą mam dla Ciebie nie będzie gotowa (nawet w tej chwili pracuję nad tym, byście oboje byli gotowi w tym samym momencie), dopóki nie będziecie zadowoleni wyłącznie ze Mnie i życia, jakie dla Was przygotowałem, nie będziecie w stanie doświadczać miłości, która odzwierciedla Wasz związek ze mną. To jest Miłość Doskonała.
Droga Jedyna. Pragnę dać Ci tę wspaniałą miłość. Chcę widzieć ucieleśnienie Twojego związku ze Mną i radować się materialnie i konkretnie wiecznym związkiem piękna, doskonałości i miłości, jakie oferuję. Wiedz, że kocham Cię szczerze. Wierz w to i bądź zadowolona.
Z wyrazami miłości,
Bóg
old-letter

Skomentuj

