pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Moda i ja

Dodaj komentarz

Od zawsze mama z babcią powtarzały mi że gustu to ja nie mam, nie że złośliwie ale patrząc na moje ówczesne wybory to faktycznie się nie dziwie. Mało kto założyłby chodząc do gimnazjum długi dzianinowy płaszcz, sięgający stóp. Powiem precyzyjniej-nikt by się tak nie ubrał. Poza mną.
Ale jak zaczęłam zgłębiać tajniki podświadomości zrozumiałam że brak gustu został mi wmówiony i zakotwiczony ! Postanowiłam to odmienić. To było całkiem niedawno.
Chociaż miałam etapy że uwielbiałam przeglądać Vogue i znałam całe kolekcje projektantów, wraz ze znakami charakterystycznymi, jednak teoria to jedno a praktyka drugie. Teraz jestem pewna pewna że przy minimalnym zainteresowaniu modą i wtłoczeniu pewnych środków finansowych w tą branżę, będą ze mnie ludzie ! A może nawet jakaś ikona mody ? Kto wie. Dopiero zaczynam.
Co jest moim zdaniem najważniejsze w modzie?
1. Żeby idąc nie czuć się przebranym za kogoś kim się nie jest. Przykładowo ja jeśli ubrałabym ołówkową spódnicę, szpilki i białą bluzkę, mimo że efekt mógłby być zachwycający, nie czułabym się sobą. Każdy by to wyczuł.
2. Ciuch i stylizacja musi pasować do osobowości człowieka. Nic dodać nic ująć.
3. Oprócz tego że kocham swag i lans to musi być wygodnie. Nie ma odstępstwa od tej reguły. A każda laska która twierdzi że dla zabójczych szpilek może zafundować sobie parę bąbli na nóżkach, nie wie nic o spontaniczności, uśmiechu, entuzjazmie podczas spotkania. A ból i dobry humor jakoś się wykluczają…
4. Określenie „zwyczajny i przeciętny” jest najbardziej wulgarnym i obrzydliwym słowem dotyczącym stylu. Nawet człowiek ubrany jak pajac, jest jakiś w przeciwieństwie do nudy i powszedniości. Indywidualizm jest szalenie ważny. Okraszenie stroju nutką swojej osobowości.
5. Ciekawe stylizacje mieszające style, pozornie tworzące chaos to coś co kocham. Jeśli jest to celowe, zamierzone i przemyślane. Tego chcę się nauczyć w pierwszej kolejności. Moim wzorem jest tu Rihanna. Tylko spójrzcie ! Cud 😉
Rihanna

Skomentuj

