pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jestem dzieckiem

1 komentarz

Mimo daty urodzenia czuję się dzieckiem. Nie chcę tego zmieniać. Całe życie rozpaczliwie chciałam być starsza niż byłam. Być inną niż byłam. A teraz jestem w boskim i cudownym stanie w którym w pełni akceptuję siebie, ze wszystkimi dziwactwami.
I mogą sobie ludzie mówić że w moim wieku należy się ustatkować i spoważnieć. Ale mnie to nie dotyczy. W moim życiu „kolejność wykonywania działań”wyszła nieco inaczej niż ustawa przewiduje. gdy był czas na bycie dzieckiem, byłam dorosła i poważna, teraz mam mój dzień dziecka i plac zabaw ;-)Teraz mam wakacje i cieszę się dzieciństwem. Odzyskanym. Po latach.
Chcecie się statkować i poważnieć ? Droga wolna. Na mnie może kiedyś wybije godzina…Chociaż …sama nie wiem. Nie marzy mi się mąż, gromadka pociech, domek z ogródkiem i piesek, pranie skarpet i gotowanie obiadu. Jeśli tak to może ciekawy związek, ale też nie teraz. Nie zaraz. Chcę się pobawić w piaskownicy, kupić domek dla lalek, żyć jak wszystkie dzieci: beztrosko i wspaniale 😉
Najważniejsze to nie stracić dziecięcej iskry i wierzyć że marzenia się spełniają.
IMG_20140710_202813[1]

One thought on “Jestem dzieckiem

  1. “Najważniejsze to nie stracić dziecięcej iskry i wierzyć że marzenia się spełniają.” Chyba sobie to wydrukuje i poprzyklejam wszędzie:)
    Pozdrawiam Ciepło

Skomentuj

