pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

„Zbyt mili” muszą umrzeć !

4 komentarze

O kogo chodzi ? Co to znaczy „zbyt mili”? Już tłumaczę-chodzi mi o taką osobę która każdemu chce dogodzić i „zrobić dobrze”(ah te moje dwuznaczne teksty) aby być lubianą. Taka osoba ma niską własną wartość i gdy przychodzi odmówić uważa że zostanie sama bo nikt tej odmowy nie zniesie i znienawidzą ją.
Skąd wiem ? Bo sama taka byłam. BYŁAM. Czas przeszły, aspekt dokonany.
Jakbyś mnie obudził/a o 1 w nocy z prośbą bym umyła Ci samochód, dodatkowo umyłabym Ci garaż i rozwiesiła pranie. Nieustannie się poświęcałam. Myślałam że w ten sposób będę lubiana. Kim byłam ? FRAJERKĄ.
Kiedy to zrozumiałam ? Na coachingu Moniki Spychalskiej (cudowna kobieta-znajdziesz ją na Facebook’u) ale też jak zaczęłam mieć serdecznie dość. Gdyby nie cierpienie i ta duchowa śmierć, może nadal bym w tym tkwiła…
Dlatego zbyt mili muszą umrzeć, muszą doznać takiego bólu, opaść na takie dno z którego się podniosą. To trzeba poczuć by zacząć zmianę. Ten ból ma uzdrowić z niemożności odmawiania.
Armani powiedział: „Brak klasy to za bardzo się starać” i to prawda nie tylko w kontekście mody. Gdy włazisz komuś w d*pe to nie myśl że będzie Cię szanować.
Ja to zrozumiałam -nie jestem dla niczyjej wygody ani rozrywki. Jasne, mogę pomóc osobie w potrzebie i to robię, ale frajerką już nie jestem.
Bycie taką „zbyt miłą” osobą to dramat, ludzie patrzą na Ciebie z politowaniem a jednocześnie z litością i korzystają z Twojej pomocy, widząc Twój szeroki uśmiech z powodu że w końcu jesteś komuś potrzebna.
Zbyt mili koniec końców zostają sami, w depresji, sfrustrowani i wykluczeni poza szanujących się ludzi. Poza ludzi mających poczucie własnej wartości i szacunek do swojego czasu.
Jak poznać czy jesteś taką osobą ? Jeśli w jakiejkolwiek relacji, z matką, dziewczyną, mężem, koleżanką i dzieckiem stajesz na głowie by być kochanym/ą i zauważonym i robisz wszystko by te osoby zadowolić to uśmierć ten aspekt osobowości w sobie !!!
Zanim duchowo zabiją Cię inni. Pokochaj siebie-bo to jedyna osoba z którą spędzisz życie. Amen.

4 thoughts on “„Zbyt mili” muszą umrzeć !

  1. To jaki ma byc facet dla Ciebie.. jak bedzie za mily to go nie bedziesz chciala ?nie podoba mi sie twoj tok rozumowania..sam jestem milà osoba i pomagam kazdemu w potrzebie i do tej pory nie odczuwalem sie w roli frajera bo ta pomoc wracala 2 krotnie w moja strone hehe

    • Mam wrażenie że nie rozumiesz idei tekstu. Nie chodzi o miłych i pomocnych ludzi ale o ludzi usłużnych i dających się wykorzystywać. A facet który jest zbyt miły też szybko przestaje być szanowany przez kobietę. Złoty Środek najważniejszy, zawsze.

  2. Ja jestem kimś takim kogo opisujesz. Nie potrafię odmawiać. Nie wiąże tego jednak ze strachem przed odrzuceniem. Wiem ,że pomoc udzielona wraca bo sam też potrzebuje pomocnej dłoni od czasu do czasu. Jest to coś w rodzaju inwestycji- niekiedy. Pamiętaj też , że u takich ludzi może występować syndrom bezinteresownej chęci pomagania tzn. pomagam bo lubię, bo daje mi to satysfakcję, nie dając jednocześnie przy tym sobą pomiatać wykonując czynności, do których nie jestem niezbędny patrz posprzątanie garażu o 1 w nocy.

Skomentuj

