pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jaka jestem ?

Dodaj komentarz

Na warsztatach Moniki Spychalskiej dotyczących zarządzania czasem rozwiązywałyśmy test na osobowość wyszło mi że jestem SANGWINIKIEM a nie jak cały czas przypuszczałam cholerykiem…
Kiedy przeczytałam rozwiązanie testu, aż mi się oczy powiększyły ze zdumienia ! Oto cała ja ! Jakby ktoś to napisał w oparciu o wiele lat dogłębnej znajomości mojego charakterku.
Jaka jestem ? Proszę oto krótka charakterystyka:
-energiczna, ekspresyjna, entuzjastyczna
-otwarta, gadatliwa
-żyjąca „tu i teraz”
-łatwo zawiera znajomości
-nie żywi uraz, łatwo przebacza (zawsze szkoda mi życia na gniewanie się)
-tryska pomysłami, szybko się „zapala”
-dziecięca, prostolinijna, ma dużo osobistego uroku, niech tylko ktoś zaprzeczy ;-P
-chętnie mówi o sobie, lubi bycie w centrum uwagi i popularność
-twórcza (o czym świadczy ten mój bloguś)
-towarzyska, beztroska
-o optymistycznym podejściu do życia

To były plusy, teraz minusy …
-chaotyczna i ZMIENNA (nie ma cechy która mnie bardziej opisuje niż zmienna)
-głośna, krzykliwa
-łatwo daje się nabrać (zwłaszcza w kontaktach męsko-damskich, ale „kuzyn” pracuje żeby mnie z tego wyciągnąć i oduczyć
-szybko traci pewność siebie (kocham tą cechę u ludzi, nie arogancję a pewność siebie i z bólem stwierdzam że w przeciągu 2 dni potrafię od najpewniejszej siebie osoby na ziemi polecieć w dół, ale nie spocznę aż tego nie zmienię !)
-szybko się zniechęca, niecierpliwa
-spoglądająca czasem na innych z góry

To moja krótka charakterystyka, w 100% prawdziwa. Po co to piszę ? Bo kocham przejrzystość i uczciwość, żadnych tekstów drobnym druczkiem.
Gdyby każdy mówił szczerze to co czuje i myśli, a nie to czego się od niego oczekuje, świat byłby zupełnie innym miejscem.
Kocham słowność i odpowiedzialność za słowa. Jeśli wypowiadasz słowo to powinno ono zobowiązywać. A niestety tak nie jest, ludzie składają jakieś deklaracje a to tylko puste słowa. I ludzie tacy jak ja, „łykają” to na podstawie własnej uczciwości.
Ale i tak kocham moje życie ❤

Skomentuj

