pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wyrzuć ich ze swojego życia

Dodaj komentarz

Staram się być pozytywna i jestem ale to czasem wymaga dokonania trudnych wyborów.
Jeden z nich dotyczy tego z jakimi ludźmi spędzamy czas. Jesteśmy sumą 5 osób z którymi spędzamy najwięcej czasu-to ważna informacja.
Spisz sobie swoje 5 osób. Teraz.
Czy są one szczęśliwe ?
Czy są pozytywne ?
Czy Cię wspierają ?
Czy chcą Twojego dobra ?
Czy nie są toksyczne ?
Czy razem dokonujecie fajnych rzeczy ?

Takich pytań jest wiele. Ale najważniejsze jest to że sama/sam czujesz czy to właściwa osoba. Nie przekonuj się że łączą Was całe lata „przyjaźni” a raczej pasożytowania na Twoim życiu.

Wyrzuć z życia osoby które ciągną Cię w dół, namawiają do złego, nie umacniają Twojego poczucia własnej wartości.

Miałam koleżankę, która robiła wszystko bym czuła się brzydka i nieatrakcyjna. Już nie mam tej koleżanki. I teraz wiem że jestem ładna i naprawdę podobam się sobie.

Miałam chłopaka który mnie tłamsił, robił ze mnie głupią blondynkę, grubą blondynkę (w okresie mojej największej szczupłości), by chorobliwie zazdrosny i agresywny. Dziś go nie mam i jestem szczęśliwa. Uwierzyłam w siebie.

Nie tłumacz sobie że ta osoba była zawsze przy Tobie. To żaden argument ! Stopniowo, bez zbędnych ostrych cięć odsuwaj się od kogoś kto Cię tłamsi.
Nie próbuj ratować kogoś na siłę i zmieniać. Widząc Twoje szczęśliwe życie oni się „nawrócą”.

Skomentuj

