pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Tylko spokój nas uratuje !

2 komentarze

Ostatnio żyję na niesamowitej fali pozytywnej energii ! Po przeczytaniu książki o wierze, zmieniłam moje życie prawie że natychmiast !
1.Wierzę w siebie. Wierzę że poradzę sobie z różnymi wyzwaniami, ba, wierzę że tych wyzwań będzie bardzo mało 😉 a co ! Kto mi zabroni ?! Bądźcie Wy sobie realistami i znoście wyzwania, mnie to nie kręci i finał. Zatem wierzę że dam radę i że będę żyła pięknie, a to daje mi energię by działać pozytywnie i jest pięknie. Klasyczny przykład samospełniającej się przepowiedni. Rób to co ja, gwarantuję sukces !!!
2. Wierzę w ludzi. Wierzę że na mojej drodze staną wyjątkowo interesujące, pozytywne i wspierające jednostki ! Tylko takie. I jak chcesz mi to napisać komentarz że trzeba myśleć realistycznie bo można się sparzyć, to lepiej nic nie pisz bo ja tego nie przyjmuję do wiadomości. Chcesz sobie przyciągać do życia rożnych ludzi ? A proszę bardzo ! Ja będę miała tylko wspaniałych i pozytywnych.
3. Wierzę w siłę wyższą, w Boga. Wierzę że on chce mojego dobra. Tylko i wyłącznie. Może ktoś miał rodziców, którzy jak było mu za dobrze, od razu to niszczyli żeby dziecku „było sprawiedliwie” i żeby dziecko miało „czasem słońce, czasem deszcz”, ale ja w takiego Boga nie wierzę ! Ja wierzę w takiego który mnie kocha, czyli ma doskonały plan dla mnie bo w końcu dał mi ten cudowny, zjawiskowy i niepowtarzalny charakterek i wie co z tym zrobić. Nawet jak chciałam zrobić sobie wielką krzywdę, biorąc ogromny kredyt, wtedy nie byłam tego świadoma oczywiście, to Ten Dobry Bóg to powstrzymał i nie dał mi tego kredytu. On cały czas czuwa nade mną i chce mojego szczęścia, więc czego się bać ??? Nikt by się nie bał będąc dzieckiem najbogatszego człowieka na Ziemi, więc czego mam się bać ja wierząca w dobroć Boga i Wszechświata ? Halo ? Ty możesz mieć tak samo. Uwierz tylko w dobrego Boga a nie Zeusa, ciskającego piorunami. Zmień oprogramowanie !

I tak wierząc w te wszystkie piękne rzeczy co czuję ??? Spokój.

SPOKÓJ

Inni się szarpią a ja mam luz. Teraz wiem że cokolwiek się nie dzieje pomaga tylko wiara, miłość (nie tylko w kontekście związków), spokój i pozytywna wizja świata i wydarzeń. Tylko spokój i wiara przynoszą pozytywne rozwiązania.
Spokój jest rozwiązaniem.

2 thoughts on “Tylko spokój nas uratuje !

  1. Moglas sie przynajmniej usmiechnac na tym zdjeciu.. piszesz o tak pozytywnych rzeczach a na fotce jestes smutna…

Skomentuj

